AEG positief over Küchenmeile-deelname
 
Electrolux wil ook in deze periode van de corona-crisis de contacten met haar relaties zo levendig mogelijk houden. Dat geldt ook voor de voorbereidingen van haar merk AEG op de Küchenmeile van dit najaar (19 tot 25 september) in Löhne. Speciaal hiervoor heeft het bedrijf een nieuw showroomconcept ontwikkeld, zodat onder strikte veiligheidsmaatregelen ook tijdens de Küchenmeile het goede contact met klanten en handelspartners kan plaatsvinden. Michael Geisler, directeur van Electrolux Hausgeräte GmbH: \"De gezondheid van onze medewerkers, dealers en klanten is daarbij onze topprioriteit. Daarom passen we ons beursconcept aan zodat het voldoet aan alle wettelijke veiligheidseisen en dat medewerkers en bezoekers zich ondanks de omstandigheden op hun gemak voelen.” Natuurlijk binnen de voorgeschreven maatregelen op gebied het beheer van bezoekersstromen, de installatie van dispensers voor desinfecterende middelen en de distributie van gezichtsmaskers. Michael Geisler: “Vanzelfsprekend kunnen we nog niet voorzien hoe de situatie er in september uit zal zien. We hebben echter nauw contact met de organisatoren en zullen onze showroom zo ontwerpen dat we flexibel kunnen reageren op uitgebreide gezondheids- en veiligheidsmaatregelen en onze bezoekers een eersteklas beurservaring kunnen blijven bieden. We zijn ook van plan ons aanbod voor retailers uit te breiden met virtuele rondleidingen, zodat we ook geïnteresseerden kunnen verwelkomen die er niet persoonlijk bij kunnen zijn.”
 
 
Delen
 
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Vertaal via Google