Sunmaster zet in op campagnes
 
Sunmaster zet deze periode extra in op campagnes. “De maanden april en mei zijn voor onze branche cruciaal. Bij ons staat 'samen werk, samen sterk' hoog in het vaandel.” De Sunmaster campagne wordt ingezet voor awareness en het krijgen van traffic naar de showroom.
 
“Voor onze klanten zijn we diverse kansen en kanalen aan het onderzoeken om in deze onwerkelijke tijd toch de consument te prikkelen voor zonwering. Dit doen we zowel regionaal als landelijk. Daarmee willen wij helpen de zonweringspeciaalzaken gezond te houden.”
Een gezond binnenklimaat voor de (thuiswerkende) eindgebruiker, maar ook schaduw op het terras, wat weer goede UV-bescherming biedt. “Omdat de overheid ons thuisblijven oplegt, prikkelen wij met onze campagnes mensen vooral op de warmte in huis. Hou het koel binnenshuis, geniet van schaduw op het terras. In diverse varianten.” Bewust heeft Sunmaster het in haar campagne niet over corona. “Dat vinden wij ongepast en is niet de stijl van Sunmaster.
Op dit moment zijn wij volop te horen op Radio 100% NL. In mei gaan we zelfs een gave winactie inzetten. We zijn regionaal zeer actief met social media, maar kopen ook diverse andere regionale campagnes in. Dit alles ter ondersteuning voor onze specialisten/dealers.” Nieuw voor Sunmaster is dat ze binnenkort ook op RTL te zien zijn.
 
 
Delen
 
ZVM• Zonvak Magazine | 2020 - april |
Categorie: Zonwering
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Vertaal via Google