Scherm MX-3 markilux succesmodel
 
Het cassettescherm MX-3 van markilux blijkt een succesmodel. Nog maar een jaar op de markt en nu al gewild: de MX-3 werd met zijn ronde design en zijn harmonieuze kleurkeuze wordt zeer goed verkocht en is daarmee ook voor de vakpartners een winstgevend product. \"We hebben de MX-3 precies op het juiste moment op de markt gebracht. De afmetingen, het uiterlijk, de kleurkeuze en de stijlvolle verlichtingsopties zijn nauwkeurig op de behoeften van veel klanten afgestemd\", zegt Klaus Wuchner, directeur Verkoop en Marketing.
Doorgaans heeft een model verscheidene maanden nodig om succes te hebben op de markt. Dat was bij de MX-3 niet het geval. Dit model is door de geringe bouwhoogte even geschikt voor het terras als het balkon. Al na enkele weken waren de verkoopcijfers ononderbroken gestegen, zodat de onderneming snel meer materiaal voor de fabrieksmontage van het scherm moest regelen. \"Omdat het model ook bij onze vakpartners positief werd onthaald, konden we veel voorbeeldschermen bij dealers onderbrengen. Dat heeft ook bijgedragen aan de snelle introductie op de markt\", aldus Wuchner. De grote vraag naar het scherm heeft de verwachtingen in elk geval overtroffen.
 
 
◀ Terug Delen
 
ZVM• Zonvak Magazine | 2020 - april |
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Vertaal via Google