Ambiance vervroegt TV commercial
 
Update coronavirus
Vanaf deze week gaat Ambiance weer een TV Commercial uitzenden. “De laatste weken hebben we de ontwikkelingen in de markt op de voet gevolgd. Na de aankondiging van de intelligente lockdown blijkt dat we toch onze werkzaamheden kunnen uitvoeren. We zien gelukkig veel positieve ontwikkelingen”, aldus marketing manager Vincent Zacht.
 
“Juist in deze tijd kunnen we als Ambiance het verschil maken. De zekerheid die we als grootste onweringsspecialist van Nederland uitstralen, het snel schakelen met betrekking tot nieuwe contactmogelijkheden zoals private shopping die direct op de website zijn toegevoegd en het grote publiek dat we hiermee bereiken zorgt dat onze leden over het algemeen goed draaien.”
Toen vorige week de zon begon te schijnen zag Ambiance een toename van de websitebezoeken en -aanvragen van meer dan 30% ten opzichte van het jaar daarvoor. “Consumenten doen veelal thuis een voorselectie voor één partij en als het goed voelt wordt direct de koop gesloten. We zien nu dan ook een zeer hoog scoringspercentage op showroombezoek. Om maximaal van het weer en de markt te profiteren hebben we de uitzending van onze TV spot vervroegd en start het uitzenden morgen (woensdag 8 april, red.). Speciaal voor deze situatie hebben we een nieuwe voice-over opgenomen die de mogelijkheid tot private shopping benoemt. Zo maken we deze mogelijkheid bekend bij letterlijk een miljoenenpubliek.”
 
 
Delen
 
ZVM• Zonvak Magazine | 2020 - april |
Categorie: Zonwering, Retail, Management
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Vertaal via Google
Uw mening
Wat betekent de corona-crisis voor uw bedrijf?