Winsol ontwikkelt virtuele showroom
 
Update coronacrisis
Om toch bereikbaar te blijven, heeft Winsol in rap tempo een virtuele showroom ontwikkeld. “De COVID-19 pandemie heeft voor alle bedrijven gevolgen, ook voor Winsol. Maar het bedrijf blijft niet bij de pakken neerzitten.”
 
Omdat de eigen showrooms en die van de lokale partners gesloten zijn, ontwikkelde Winsol in recordtempo een virtuele showroom waar de consument thuis, vanuit de luie stoel, het complete Winsol gamma kan ontdekken via foto’s, productfilmpjes en productinformatie. Een nieuwe tool om de verkoop te stimuleren.
Consumenten met interesse kunnen een offerte aanvragen en de Winsol adviseurs bereiken via e-mail of telefoon. Alle contact gebeurt telefonisch of via chat, zoals met Messenger en WhatsApp. “Op die manier kunnen we iedereen verder helpen op een persoonlijke, maar toch veilige manier. Deze methode werkt, want de verkoop blijft doorgaan.”
De directie van WInsol volgt de ontwikkelingen op de voet en stuurt bij waar nodig. “We bouwen momenteel een mooie voorraad op om nog zo lang mogelijk te produceren in onze productie-eenheden in Izegem en Aalter. Daarnaast organiseert Winsol zoveel mogelijk plaatsingen, maar steeds op een veilige en verantwoorde manier. Hiervoor heeft Winsol in samenspraak met de overheden veilig procedures uitgewerkt. Dit gebeurt uiteraard ook altijd in samenspraak met de bouwer//huiseigenaar en op een veilige manier.” Het Belgische Winsol past zich dus snel aan en heeft de nodige maatregelen getroffen. En blijft optimistisch. “Dankzij de samenhorigheid en de inzet van het personeel en nieuwe tools zoals de VR showrooms, zal het bedrijf hier positief uitkomen. Op naar de toekomst.”
 
 
◀ Terug Delen
 
ZVM• Zonvak Magazine | 2020 - april |
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Vertaal via Google
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken