Sanitairwinkel kiest advies op afstand
 
Update coronavirus 20 maart
De Nederlandse showrooms van Sanitairwinkel zijn nog geopend, maar voor de face-to-face adviesgesprekken is de keten overgeschakeld naar advies op afstand : een telefonisch consult waarbij klanten al hun vragen over hun nieuwe badkamer kunnen stellen.
 
Het adviesgesprek kan eventueel als videocall plaatsvinden, waarbij de adviseur en klant elkaar via een beeldscherm kunnen zien. De adviseur kan zo producten uit de showroom laten zien, zonder dat de klant daar fysiek aanwezig hoeft te zijn. Bovendien kunnen de klant en adviseur hun schermen met elkaar delen, waardoor de klant bijvoorbeeld een tekening kan laten zien. Soms nemen klanten, zoals jonge stellen, familieleden mee naar het adviesgesprek. Ook daar is aan gedacht, want eventueel kunnen meerdere mensen aan de videocall deelnemen.
Gisteren werd bekend dat alle Sanitairwinkels in België dicht moeten blijven. Online bestellen via de Belgische webshop is nog wel mogelijk, maar alle showrooms daar zijn dus gesloten. Het aanbieden van advies op afstand is niet alleen een goede manier om fysiek contact te vermijden, maar ook om de verkoopadviseurs in België aan het werk te houden.
 
 
◀ Terug Delen
 
Categorie: Management, Retail, Sanitair
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Vertaal via Google
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken