Op naar de ‘roaring twenties’
 
Een eeuw geleden stond de wereld aan het begin van ‘the roaring twenties’. In 1920 begon een periode van optimisme, gedurfde haute couture, het dansen van de Charleston en vooral economische groei. We zijn nu 100 jaar verder, maar ook nu wordt de consumentenmarkt gekenmerkt door een grote koopbereidheid. Ondernemers kijken terug op een prima jaar. In deze editie laten we onder andere Der Kreis -met de nieuwe formule ‘Mijn bad in stijl’- en RM Sanitair -met een grote bedrijfsuitbreiding- terugkijken op 2019. Maar ook bruist het op designgebied, zowel tijdens de Dutch Design Week als bij ontwerpers als Osiris Hertman. U leest er in deze editie alles over. Design mag weer wat baldadig zijn. En ondernemers zoals de KlusWijs in Haarlem slaan gewoon hun eigen weg in. Het worden op velerlei manieren weer ‘the roaring twenties’.
Tegelijkertijd weten we dat een eeuw geleden die ‘twenties’ eindigden in een economische catastrofe. Laten we dus hopen dat we inmiddels wel wat geleerd hebben van de crisisjaren die we recent achter ons lieten. Heeft u als ondernemer de nodige maatregelen getroffen en de juiste route al uitgestippeld? Laat die ‘twenties’ dan maar komen! We wensen u goede feestdagen en en prima overgang naar 2020.
 
 
◀ Terug Delen
 
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken