Het bruist in onze branche
 
“We merken dat de consument duidelijk behoefte heeft om badkamers ‘in het echt’ te zien in een showroom,” luidt een citaat uit deze editie van vakblad STS, afkomstig van Marco Doeland, de Nederlandse regiomanager van de formule X2O. Deze -van oorsprong Belgische formule- is aan een fors groeitraject begonnen in ons land. Nog een citaat; ditmaal van Jos Rabelink van Sani4all: “We willen met ondernemers een soort van community vormen. We willen bovendien onze formule uitbreiden naar 20 winkels.”
Het is alles behalve saai in onze sanitairbranche. Een formule als Bad in Beeld kan weer een nieuwe deelnemer melden; in het Gelderse Groenlo. “Een showroom van 800 vierkante meter aan inspiratie.” Grando Keukens & Bad heropent haar vestiging in Emmen. “We gaan de naam Grando weer sterk op de kaart zetten in die regio.” En dan is er nog volop ‘reuring’ bij diverse formules in de dhz-branche, waar bijvoorbeeld Karwei en Gamma bezig zijn met een restyling. Ook daaraan besteden we aandacht in deze editie. Het bruist in de badkamerwereld.
 
 
◀ Terug Delen
 
STS• Sanitair & Tegel Specialist | 2019 - november | Pagina(s) 5
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken