Klik voor foto Klik voor foto
 
Cersaie met tegelcollecties en wellness-platform
 
Van 23 tot 27 september worden weer ruim 110.000 bezoekers verwacht op de Cersaie in Bologna. Van oudsher is dat dé locatie om de trends en noviteiten op gebied van tegels waar te nemen. Maar daarnaast zijn de hallen 21, 28, 29 en 30 ingericht als wellness-platform, waar bedrijven in de badkamers, kranen, baden, douchewanden en radiatoren de nieuwste producten presenteren.
 
Op gebied van tegels geven enkele merken alvast hun noviteiten door. Zo komt Ceramiche Piemme met ‘Materia’: “Het gaat daarbij om een ongewoon effect, het creëren van oppervlakken die metaal, cortenstaal, steen en keramiek samenvoegen in een verfijnde, eigentijdse look.”
Lea Ceramiche, uit de Panaria Group, komt in hal 14 onder meer met Slimtech; dunne keramische platen van superieure kwaliteit. Mosaico + presenteert vier nieuwe collecties, met verschillende maten, vormen en materialen, ontwikkeld door designer Massimo Nadalini. “Mozaïek in de breedste, meest eigentijdse zin: omgezet in een patroon, volledig geïntegreerd met de voeg in een naadloos oppervlak.”
Gekleurde en getextureerde oppervlakken staan centraal bij Casalgrande Padana. Met nadruk op kleur in bijvoorbeeld de R-Evolution-collectie en op de textuur van de oppervlakken in de Manhattan-collectie. ”Van muren tot vloeren, van het creëren van tops en badkameraccessoires, alle oppervlakken kunnen van hetzelfde materiaal worden gemaakt, een echte ‘totale look’ met een urban effect.”
 
 
Delen
 
STS• Sanitair & Tegel Specialist | 2019 - augustus | Pagina(s) 22
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Vertaal via Google
Uw mening
Merkt u wel eens dat uw klanten rechtstreeks in China kopen?