Ambiance zet in op emotie met nieuwe TV spot
 
U heeft hem vast al eens voorbij zien komen, de nieuwe tv-commercial van Ambiance, die sinds half april te zien is op NPO 1, 2 en 3. Met deze spot wordt de volgende stap gezet in het communicatiebeleid van ‘de grootste zonweringspecialist van Nederland’.
 
“De nieuwe spot bestaat uit genietmomenten die voor iedereen herkenbaar zijn; een ontbijt op bed van je geliefde, een feestje met familie of even bijkletsen met een goede vriend. De producten van Ambiance vormen daarbij het decor, waarin app-bediening het gemak en comfort benadrukt”, aldus marketingmanager Vincent Zacht. Ambiance directeur Frank van der Linden vult aan: “Binnen Ambiance hebben we ons als doel gesteld om in 2020 bekend te staan als de autoriteit op gebied van zonwering, raambekleding en buitenleven. Daaraan is een concreet stappenplan per jaar gekoppeld waarin ook het zwaartepunt in onze communicatie is beschreven. De eerste commercial uit 2016 was puur gericht op naamsbekendheid, in 2017 en 2018 hebben we daaraan onze positionering en belangrijkste productgroepen gekoppeld. Nu er qua naamsbekendheid een goede en stevige basis ligt maken we de stap van ratio naar emotie en vergeten we ook duurzaamheid niet”.
 
 
Delen
 
ZVM• Zonvak Magazine | 2019 - juni |
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Vertaal via Google