Nieuw
 
Wat heb ik weer een hoop mooie nieuwe winkels gezien de afgelopen tijd. Het blijft maar winkelopeningen regenen op de redactie. Zo namen we een kijkje in de eerste compleet vernieuwde Intratuinvestiging in Deventer. Er waren weer diverse Formido-ondernemers die de overstap naar Kluswijs of Hubo gemaakt hebben, zoals de fraaie vernieuwde winkel van Petra en Eric Davies in Steenbergen, die eveneens het decoratieve KW Wonen-concept hebben toegevoegd. Met Evert de Goede, algemeen directeur van Hornbach Nederland, sprak ik af op de bouwplaats in Duiven, waar hard gewerkt wordt aan de volgende vestiging van de enorme bouwmarktfornule. En natuurlijk waren we erbij toen in Zutphen de allereerste Homed, de shop-in-shop voor decoratie en raambekleding van Hubo, haar deuren opende. Het blijft wat mij betreft één van de leukste onderdelen van mijn werk, bij al die mooie, nieuwe of vernieuwde winkels een kijkje te mogen nemen en in gesprek te gaan met enthousiaste, bevlogen ondernemers. Wat hebben we naast deze verhalen nog meer in deze uitgave van vakblad KWM? Ondermeer de resultaten van een groot consumentenonderzoek dat Qudata heeft uitgevoerd over de sanitairmarkt, waarbijonder meer het verschil in aankoopgedrag en interesses tussen mannen en vrouwen naar voren komt. En we namen een kijkje bij de ecologische bouwmaterialenhandel van Peter van ‘t Westeinde in het Gelderse Toldijk. Kortom, weer een magazine vol mooie verhalen en interviews met interessante en leuke mensen uit onze branche. Veel leesplezier.
 
 
◀ Terug Delen
 
KWM• Karwei Management | 2019 - april | Pagina(s) 3
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken