Miele introduceert haar Generatie 7000
 
“Apparatuur -ook het design ervan- wordt steeds belangrijker in de keuken. Dit is dus het juiste moment voor Miele om haar Generatie 7000 te presenteren”, zo vertelt product manager Inge Clerx in het Miele Inspirience Centre in Vianen. “Bij dit nieuwe programma spelen we in op de belangrijkste architectuur- en interieurstijlen en introduceren we de designlijnen PureLine, VitroLine, ArtLine en ContourLine binnen de Generatie 7000.”
Het is niet zo maar een introductie: het gaat om de grootste productlancering uit de geschiedenis van Miele. Het betreft maar liefst 3.000 nieuwe modellen; daarvan zijn er 200 in ons land verkrijgbaar. Het omvat alle ovens en kookplaten, met daarbij passend de vaatwassers, stoomovens, magnetrons, koffiemachines, warmteladen en vacuum-apparatuur. Wat design betreft: VitroLine onderstreept zijn harmonieuze, integrerende stijl met bijvoorbeeld de greep in de kleur van het apparaat. PureLine biedt een moderne, eigentijdse uitstraling, met een solide greep, rvs bekleding en een glazen voorkant in obsidiaan zwart. ArtLine heeft juist weer een minimalistische uitstraling. En bij ContourLine ligt de nadruk op het opvallende rvs frame; de focus ligt op het presenteren van het apparaat en de technologie. Want het gaat natuurlijk niet alleen om het design; ook de recente noviteiten zoals de Dialog oven, de AutoDos en PowerDisk binnen de vaatwassers en smart en connectivity functies zijn vanzelfsprekend in het nieuwe programma verwerkt.
 
 
Delen
 
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Vertaal via Google
Uw mening
Waarmee bent u het meest actief op social media voor uw bedrijf?