Villeroy & Boch introduceert Collaro
 
Villeroy & Boch toonde in Frankfurt een aantal belangrijke noviteiten, die ook op de ISH Noviteitenshow in Nieuwegein gepresenteerd worden. Om te beginnen de nieuwe mainstream Collaro collectie voor een brede doelgroep. “Voor het eerst is het premium keramische materiaal TitanCeram toegepast bij een mainstream collectie”, zo laat marketing manager Sjennine ten Brinke weten. “Collaro is mede daardoor een collectie van uitzonderlijke kwaliteit met een mooi, tijdloos design en heeft een zeer aantrekkelijke prijsstelling.” De baden in deze collectie zijn gemaakt uit één stuk en zijn herkenbaar aan de afgeronde hoeken en vloeiende lijnen. Er zijn verschillende soorten, zoals een inbouwbad en drie back-to-wall baden, waarvan twee offset voor plaatsing in een hoek. Deze baden zijn perfect tegen de wand te plaatsen, maar door de afgeronde hoeken geven ze het gevoel van een vrijstaand bad. Ook kunnen ze worden voorzien van een whirlpoolsysteem. Binnen de ‘colour’-trend van de ISH past dat de baden ook in ‘colour on demand’ leverbaar zijn. Maar Collaro omvat tevens een brede selectie van wastafelmeubels in tien trendy kleuren en een ruime keuze aan wastafels en opzetkommen voor verschillende stijlen en ruimtes. Veelkleurigheid is bij Villeroy & Boch dit jaar ook te vinden in de fraaie waskommen die zijn ontworpen door designer Gesa Hansen.
Andere eye catchers binnen het assortiment zijn het Oberon 2.0 bad van Quaryl, en nieuwe items binnen de premium collectie Finion met onder meer een update in de tinten zoals mosgroen en midnight bleu. De mainstream-serie Legato is eveneens ge-update qua interieur en houtfronten. Ook de premium Memento 2.0 kent dit jaar een update en krijgt een modernere en strakkere ‘look’, met meerdere tinten. Verder is het ViClean douchetoilet bijzonder; het is ook in zwart leverbaar. En ook de vernieuwde ViConnect is een speerpunt: een toilet-inbouwreservoir dat zeer eenvoudig installeerbaar is, met een zeer toegankelijke doorstroombegrenzer.
Daarnaast gaat Villeroy & Boch zich dit jaar weer extra inspannen om de merkbekendheid bij de consument hoog te houden, door middel van een brand campagne onder de noemer ‘Love the moment’: het ontspannen genieten.
 
 
Delen
 
Categorie: Badmeubelen
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Vertaal via Google
Uw mening
Waarmee bent u het meest actief op social media voor uw bedrijf?