Nieuwe website Serge Ferrari
 
Serge Ferrari stelt 'met gepaste trots' zijn nieuwe website voor om haar partners nog beter te bedienen.
'We willen onze positie verstevigen door nog meer in te zetten op het gebruiksgemak en vertrouwen van onze klanten en partners.'
 
Sinds zijn oprichting streeft Serge Ferrari ernaar een win-winrelatie op te bouwen voor de lange termijn met alle betrokken partijen: klanten, medewerkers, leveranciers en aandeelhouders. Het doel voor 2019 was duidelijk: de online aanwezigheid moet voortaan dezelfde idealen naar buiten brengen.

“Onze oplossingen zijn licht, duurzaam en recycleerbaar en beantwoorden aan de functionele en esthetische wensen van de bouw-, industrie-, meubel- en marinesector. Onze vernieuwde webomgeving weerspiegelt dat aanbod nu ook online, zodat iedereen – zowel oude als nieuwe partners en eindgebruikers – nog sneller en makkelijker kan worden geholpen. Voortaan is onze website zo niet alleen beschikbaar in het Frans, Engels of Duits, maar eveneens in het Nederlands, om alle Benelux-klanten nog beter te bereiken.”
 
 
◀ Terug Delen
 
ZVM• Zonvak Magazine | 2019 - maart |
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties