Ergernissen voorkomen
 
Iemand in onze straat kreeg nieuwe vloerbedekking. Ik bood aan om mee te helpen bij het verwijderen van de oude vloerbedekking en de plinten etc. Daarbij kon ik ook van dichtbij alles meemaken wat binnen de woonbranche fout kan gaan. De offerte voor de nieuwe vloerbedekking en het leggen ervan bleek bij ontvangst per mail plotseling 200 euro duurder te zijn dan was afgesproken in de winkel. Na enige heen en weer mailen besloot de winkel toch maar het oorspronkelijk afgesproken bedrag te bevestigen. Vervolgens was het wachten op het bedrijf dat onder meer de vloer moest egaliseren. Op het afgesproken moment kwam niemand opdagen. Vervolgens bleek het benodigde materiaal niet juist te zijn aangeleverd. Het gevolg was, dat de huisbewoner drie keer een halve dag thuis moest blijven van zijn werk, met alle ergernissen die daar bij horen. Transparantie in prijzen en offertes, en juiste aflevering van producten en werkzaamheden zijn essentieel. In deze editie van KIM komen we twee bedrijven tegen die daar hun focus op willen leggen: een keukenzaak en een bedrijf in service control. Daarmee verwachten ze ergernissen zowel aan leverancierszijde als bij de klant te voorkomen. In deze tijd van klantenreviews via social media is dat van groot belang.
 
 
◀ Terug Delen
 
KIM• Keuken & -Interieur Magazine | 2018 - september | Pagina(s) 5
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken