Online aankopen DHZ beperkt
 
Het aantal consumenten dat hun doe-het-zelf producten online aanschaft, is nog altijd relatief beperkt. Uit internationaal onderzoek van Statista global consumer survey, waarin ook Nederland wordt meegenomen, blijkt dat zo’n 15% van de aankopen in het diy-kanaal online gebeurt. Hetzelfde geldt voor de oriëntatiefase, waarin mensen op internet zoeken naar producten. Ook daar geldt dat ongeveer 15% van de consumenten doe-het-zelf-artikelen online opzoekt. Koplopers als het gaat om zowel oriënteren als aankopen op internet zijn boeken en aanverwanten zoals muziek, games en films en de absolute koploper qua online aankoop is nog altijd kleding.
 
 
◀ Terug Delen
 
WTM• Woon Trend Magazine | 2018 - september |
Categorie: Marktonderzoek, Retail
 
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken