Jaarlijkse fee voor introducties
 
Luxaflex Nederland
Met consignatie of leaseconstructies werkt Luxaflex Nederland niet. Dealers betalen een jaarlijkse fee, waarvoor zij vervolgens stalenmateriaal en showproducten van Luxaflex ontvangen, ongeacht het aantal introducties. Hierdoor worden detaillisten niet geconfronteerd met extra kosten bij collectiewissels en dergelijke.
 
Als ondernemer weet je door deze constructie exact wat je op jaarbasis kwijt bent aan Luxaflexmaterialen. De jaarlijkse fee geldt voor zowel Gallery, Select als Inspiration dealers. Belangrijkste verschil tussen deze categoriën zit ‘m in de jaarbijdrage en de winkelpresentatie. Select betaalt minder en krijgt dus een kleinere hoeveelheid, Gallery betaalt het meest en wordt compleet ontzorgd.
 
Silvia Jagtenberg, projectcoördinator PR, Communicatie & Media bij Luxaflex Nederland licht toe: “We gaan uit van een minimum aantal productintroducties per jaar, die een dealer kan verwachten van een A-merk als Luxaflex. Per productintroductie zit altijd een collectieboek, een poster, een collectieoverzicht en wellicht nog andere zaken als flyers, extra posters etcetra. Op digitaal gebied leveren we altijd banners en ander promotiemateriaal aan. Dat zijn dus de standaard zaken waarmee een dealer vooruit kan. Gallery en Inspiration dealers hebben een shop-in-shop, dus zij krijgen een product toegestuurd die zij zelf of één van onze monteurs in de shop kunnen hangen. Select dealers kunnen tegen extra korting een product voor hun showroom aanschaffen.”
 
Kortom, er worden jaarlijks financiële afspraken gemaakt met Luxeflexdealers, zodat iedereen op voorhand weet waar hij aan toe is. Maar er is geen sprake van leningen of financieringen.
 
 
◀ Terug Delen
 
WTM• Woon Trend Magazine | 2016 - september |
Categorie: Financiën, Zonwering
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken