Nieuwe verpakking voor Sikkens
 
Sikkens is in een nieuw jasje gestoken. Met een aangepast logo, nieuwe kleuren en een duidelijker label met de productinformatie waardoor het voor iedere schilder makkelijker kiezen wordt. “Onze oude verpakking dateert alweer van 1989. Met deze veranderingen spelen we in op de laatste marktontwikkelingen en op de wensen van professionele schilders”, zegt Kim Potters, Marketing Director, AkzoNobel Decorative Paints Nederland. Om te beginnen heeft het logo een lichte aanpassing gekregen. Zo is de balk boven de tekst nu voorzien van afgeronde vormen wat het logo iets speelser en vriendelijker maakt. Deze vormen komen in meer communicatie-uitingen terug. De buitenlakken zijn als eerste aan de beurt. Daarna gaat Sikkens gefaseerd ook andere categorieën en producten aanpassen.
 
 
◀ Terug Delen
 
KWM• Karwei Management | 2016 - september | Pagina(s) 29/30
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Vertaal via Google