Innovatiestraat bij Der Kreis
 
Druk bezochte jaarvergadering
De Jaarvergadering van Der Kreis trok dit jaar een volle zaal 'op Urk', waar het thema was 'Costumer is king', maar waarbij tevens het doel was de leden te 'overtuigen, verrassen en koesteren'. De leverancierspresenties werden dit jaar aangevuld met een speciale Innovatiestraat.
 
“We hebben onze leden nodig en willen ons succes ook graag met hen delen”, aldus Marcel Crezee. “We hebben inmiddels in Europa 2.800 aangesloten winkels, maar het gaat niet om het aantal: juist de individualiteit van iedere deelnemer is belangrijk”, voegt Ernst-Martin Schaible daaraan toe.
Naast een overzicht van de diverse formules en concepten van Der Kreis en de jaarlijkse leverancierspresentaties was er ditmaal ook een eerste opzet voor een Innovatiestraat.
Deze begon al bij de ontvangst van de genodigden door een digitale hologram-welkomstdame, die iedereen door verwees naar de noviteiten. Via een Vision2watch bewegingsbeeld in het gangpad werd men attent gemaakt op het nieuwe decoratieconcept van Der Kreis. Een speciale app bood de mogelijkheid om te reageren op de speciale aanbiedingen tijdens deze dag. Vervolgens bereikten de belangstellenden de bijzondere noviteiten, zoals het PerfectCook concept van Bosch, de Neff FlameSelect, van Miele de vacumeerlade voor sous-vide koken en het inductiekoeken met TempControl; en Fusion Volcano van ATAG. Natuurlijk waren er ook bij de leverancierspresentaties elders in het gebouw ook interessante noviteiten te zien, zoals het combisteam fornuis van Steel, dat dit jaar voor het eerst aanwezig was op Urk. Siemens presenteerde haar Home Connect; niet alleen op de Innovatiestraat, maar ook in een interessante lezing van BSH-directeur Ronald Wassenaar tijdens de Jaarvergadering.
 
 
◀ Terug Delen
 
KIM• Keuken & -Interieur Magazine | 2016 - juni | Pagina(s) 7
 
Relevante publicaties