Tijdens Küchenmeile op zoek naar nieuwe merken
 
De Küchenmeile is nog steeds springlevend voor de Nederlandse keukenondernemers. Tweederde van hen geeft aan ook dit jaar weer zeker naar de Duitse A30 af te reizen en een ander deel besluit daarover op het laatste moment. We zagen dat afgevaardigden van retailorganisaties zelfs al ruim voor de Küchenmeile naar Duitsland gingen om alvast een indruk te krijgen. Opvallend dit jaar is, dat de ondervraagde ondernemers aangeven niet alleen hun eigen leveranciers te bezoeken. Ruim eenderde geeft aan ook op zoek te gaan naar potentiële nieuwe merken; en een op de tien wil zelfs zoveel mogelijk leveranciers bezoeken. Vooral de ‘cluster’-locaties zoals area30, House4Kitchen en Art of Kitchens zijn dit jaar populair.
Informatie over de Küchenmeile kan tot en met vrijdag 21 augustus worden aangeleverd bij de redactie van vakblad KIM: redactie@qumedia.nl; voor commerciële uitingen: sales@qumedia.nl.

Gaat u naar de Küchenmeile?
64 % ja
18 % nee
18 % weet ik nog niet

Wie bezoekt u op de Küchenmeile?
64 % mijn eigen leveranciers
73 % (ook) clusterlocaties zoals area30, House4Kitchen en Art of Kitchens
36 % (ook) potentiële nieuwe leveranciers
9 % zoveel mogelijk leveranciers

(Bron: KIM, augustus 2015)
 
 
◀ Terug Delen
 
Categorie: Vakbeurzen
 
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken