Luxaflex wint Retail Award
 
Net als vorig jaar konden ook de bezoekers hun stem uitbrengen op wat volgens hén het mooiste product van de beurs was. Aan het einde van de laatste beursdag wees de einduitslag uit dat de trofee voor ‘Retail Award by Visitors’ mee naar huis genomen kon worden door Luxaflex.
Luxaflex presenteerde een horizontale jaloezie, waarbij zachte en harde materialen gecombineerd werden. Op het eerder ‘koude’ aluminium bracht Luxaflex stof aan, waardoor het geheel van deze raamdecoratie een ongewoon zachte en zeer tactiele uitstraling kreeg.
“Je weet wat ze zeggen in de sport: op nummer één geraken is niet gemakkelijk, maar op één blijven is nog veel moeilijker”, reageerde Bas Minkes. “Dat maakt deze prijs nog wat meer bijzonder. Trots zijn we hierop, zéér trots, dit is een fantastisch compliment voor onze afdeling R&D.”
“Ik ben ontzettend blij met deze onderscheiding, dit is de mooiste bekroning die je maar kunt krijgen”, glunderde productontwikkelaarster Nadia Vaereman. “We haalden onze inspiratie eigenlijk uit de behangindustrie en deden er niet minder dan vijf jaar over om een product te ontwikkelen dat totaal op punt staat. Ook technisch, ja, onze producten moeten immers niet enkel mooi, maar tegelijkertijd ook zo functioneel mogelijk zijn.”
 
 
◀ Terug Delen
 
ZVM• Zonvak Magazine | 2015 - maart | Pagina(s) 4/6/7/8/9/10
 
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken