Aurora horren
 
Sinds vorig jaar heeft AVZ het beleid voor de verkoop van haar horrenprogramma drastisch omgegooid. Daar waar zij eerst, vaak merkloos of onder de naam van haar klanten, horren in onderdelen op de markt brachten, besloot AVZ zich met de Aurora Horren te focussen op dit zeer interessante ‘bijartikel’.
Toen AVZ vorig jaar de distributie verkreeg van de originele Japanse plissédeur van Metaco, ontvingen zij het laatste stukje van de puzzel om met succes een horrenmerk te beginnen; namelijk een bewezen kwaliteitsproduct.
Met trots constateert AVZ dat de Aurora Horren?marketingstrategie haar geen windeieren legt. Binnen een jaar is het aantal klanten verdubbeld, zodat men de consument een volwaardig en vertrouwenwekkend netwerk kan bieden.
Nu richting de zakelijke markt het merk Aurora Horren staat en het netwerk wordt uitgebreid, is het een stuk eenvoudiger om naar de consument toe een actief merkenbeleid te gaan voeren.
 
 
◀ Terug Delen
 
ZVM• Zonvak Magazine | 2014 - juli | Pagina(s) 4/8
Categorie: Gaas en hor
 
Gerelateerde bedrijven
Vertaal via Google