Warmteservice medewerkers getraind
 
Warmteservice streeft naar het verbeteren van de kwaliteit van de dienstverlening en dat heeft zich begin 2013 geuit in een intern verbeterprogramma voor alle Warmteservice verkoopmedewerkers.
 
Binnen het programma vormt de praktijk de basis. Zo worden veel dagelijkse situaties als voorbeeld gebruikt om hier vervolgens van te kunnen leren. Op dit moment, een jaar later, hebben de eerste medewerkers het verbeterprogramma afgerond. Soms werd het als confronterend ervaren, maar de medewerkers vonden het vooral zeer verfrissend en leerzaam. En hoewel het verbeterprogramma nog in volle gang is, is Warmteservice al zeer tevreden met de eerste zichtbare resultaten.
Opleidingscoördinator John van Dijk legt uit: “Als organisatie streven wij continue naar het verbeteren van de kwaliteit van onze dienstverlening. Wij volgen de beweging van de markt. Daarom passen wij onze dienstverlening aan, aan wat de klant vraagt. De kernwoorden die hierbij horen zijn snelheid, gemak en een goed advies. Dat wij hierop inhaken vind ik een verbetering van onze service en dienstverlening. Door nu in te zetten op het verhogen van de kwaliteit van onze medewerkers, streven we ernaar de tevredenheid van onze klanten te vergroten. We willen nog beter doen waar het allemaal om draait: het helpen en adviseren van onze klanten.”
 
 
◀ Terug Delen
 
KlusPro | 2014 - januari |
Categorie: Radiatoren, Sanitair
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken