Air Max introduceert design Vochtvreter Ambiance
 
Bison International heeft z'n Air Max-assortiment uitgebreid met een innovatieve, krachtige en mooi vormgegeven vochtvreter. Door z'n smaakvolle design misstaat Air Max Vochtvreter Ambiance bepaald niet in de woon- of slaapkamer. Met deze toevoeging aan het assortiment, wil Bison met het merk Air Max Europees marktleider worden in oplossingen voor vochtproblemen in huis.
 
Zaak is dan wel dat de consument het probleem en de gevolgen van vocht in z'n woning erkent en zodoende geneigd zal zijn de Vochvreter Ambiance aan te schaffen. In z'n marketingcampagne zal Bison dan ook de nadruk leggen op de symptomen van dat vocht, dat in iedere woning aanwezig is en schadelijk is voor zowel de woning zelf, de inventaris als de gezondheid van de bewoners. “Herkenning van de symptomen is erkenning van het probleem", aldus Bison, die stelt met deze nieuwe vochtvreter de ideale oplossing te bieden. Vochtvreter Ambiance oogt niet alleen fraai, maar werkt volgens Bison krachtig in het opnemen van vocht en bestrijden van muffe geuren en draagt zodoende bij aan een optimaal leefklimaat in huis. Bovendien is de vochtvreter navulbaar met hygiënische tabs, desgewenst voorzien van een subtiel parfum.

Panel
Een onafhankelijk panel heeft Vochtvreter Ambiance de afgelopen tijd getest. De reacties van de deelnemers zijn positief; zij zijn erg enthousiast over hun ervaringen.
Innovatie is nieuwe business, zo stelt Bison, die aldus verwacht dat Air Max Vochtvreter Ambiance een interessant product wordt voor de dhz-branche. Maar dit product biedt volgens Bison ook verkoopkansen buiten het dhz-kanaal, bijvoorbeeld in warenhuizen, homedeco-winkels en via webshops.
 
 
◀ Terug Delen
 
KlusPro | 2012 - augustus | Pagina(s) 6
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken