Nieuw huisstijl Hubo
 
Met een opgefrist logo en de pay off 'Overtref jezelf' wil Hubo zich nadrukkelijker profileren als dhz-formule voor mensen die streven naar een perfect resultaat in combinatie met maatwerkadvies en/of -montage door vakmensen van Hubo. Het vernieuwde uiterlijk komt terug in alle communicatiemiddelen van Hubo. Ook verschijnt deze maand de eerste editie van De Klussy, Hubo's eigen magazine. Alle 200 Hubo-vestigingen worden de komende jaren stapsgewijs aangepast aan het nieuwe uiterlijk. De eerste vernieuwde winkel is onlangs geopend in Bergeijk.
 
In de basis is het bekende geelzwarte Hubo-logo intact gebleven. Maar de stijl erom heen is, zoals de formule het zelf in dhz-stijl omschrijft, ‘in een nieuwe lak gezet’ en voorzien van de slogan Overtref jezelf. Tegen die achtergrond zijn alle communicatiemiddelen gerestyled, van winkeltassen en klantenpassen tot de speciale actiekoppen, de actiefolders en de winkelmaterialen.
Met het frisse uiterlijk en het nieuwe motto hoopt Hubo, onderdeel van DGN retail, duidelijk te laten zien waar ze zich in onderscheidt: vakmanschap, professionaliteit, een persoonlijke benadering en informatieverstrekking van hoog niveau. Ook het feit dat Hubo-medewerkers maatwerk leveren bij de klant thuis, moet beter tot uiting komen.
Speerpunten in het Hubo-assortiment zijn dan ook producten die zo’n maatwerkaanpak vereisen, zoals binnen- en buitendeuren, buitenzonwering, deurbeslag, horren, raamdecoratie, schuifwanden, veiligheidsbeslag en verf. Een winkelformule voor, zoals Hubo het zegt, ‘klussers met de ambitie zichzelf te overtreffen’.

Nieuw is ook De Klussy, het eigen magazine van Hubo. Hierin inhoudelijke verhalen over het ‘echte klussen’ en informatie over nieuwe producten en aanbiedingen. Dit jaar verschijnen er vier edities van ‘De Klussy’, die in een oplage van 1 miljoen huis aan huis wordt verspreid in de omgeving van de Hubo-winkels. Hubo heeft voor dit jaar staan er nog meer nieuwe activiteiten op het programma staan.

Zie ook het uitgebreide interview met directeur Paul Burger van DGN retail in de komende editie van Karwei Management.
 
 
◀ Terug Delen
 
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken