Naamsbekendheid & Imago Keukenmerken
 
Voorinschrijving onderzoek Qudata:
Hoeveel waarde hechten consumenten anno 2011 aan een gerenommeerd keukenmerk? In hoeverre heeft het winkelmerk het A-merk uit het schap verdreven? Kortom, in welke mate slagen fabrikanten van keukens, keukenapparatuur en aanpalende productgroepen er in met hun bekende merken toegevoegde waarde te creëren?
 
Het snel veranderende aankoopgedrag van consumenten is het afgelopen najaar door Qudata Markt- & Trendanalyses uitgebreid onderzocht. Uit het onderzoek onder ruim 1.500 consumenten blijkt dat men zich uitgebreid oriënteert op een nieuw woonproduct. De grote vraag is vervolgens: in hoeverre kiest men voor een specifiek merk, label of winkel? En welke posities nemen de merken in de keukenmarkt in?

Beide aspecten, de merkbekendheid en het imago van een merk én de positie van zowel winkel- als A-merken in de markt worden dit voorjaar door Qudata Markt- & Trendanalyses, onderdeel van uitgeverij Qumedia, onderzocht. In het onderzoek wordt tevens specifiek aandacht besteed aan keuken-, keukenapparatuur- en winkelmerken.

Rapport ‘Naamsbekendheid & Imago Keukenmerken’
De resultaten van het onderzoek worden verwerkt in een rapport:
-uitkomsten vragen
-bij diverse vragen opsplitsingen per regio, leeftijd, inkomen, gezinssituatie of geslacht
-korte reacties van detaillisten, retailers, (merk)fabrikanten en specialisten
-grondige analyse van de strijd tussen (winkel)merken

Prijs voorinschrijving: € 695,- (geldig tot 1 april)

Het imago van uw merk
Wilt u graag weten wat voor imago uw merk heeft? Dat kan. Wij bieden retailers, fabrikanten en leveranciers de mogelijkheid hun (winkel)merk mee te laten lopen in het onderzoek. Consumenten worden gevraagd in welke mate bepaalde kenmerken, zoals design, betrouwbaar, prijs-kwaliteitverhouding en milieuvriendelijk, passen bij uw merk.

De investering voor deze deelname bedraagt € 245,-.

Jaarlijks onderzoek
Het onderzoek wordt jaarlijks herhaald, waardoor het onderzoek hét kompas wordt voor retailers, fabrikanten en leveranciers om het keukenmerk effectief in de markt te positioneren. U kunt na een jaar direct meten (benchmark) of de tussentijds genomen maatregelen ook effect hebben. U heeft de mogelijkheid een abonnement op dit onderzoek af te sluiten voor drie jaar.

U krijgt dan 10 procent korting. In plaats van € 2.085,- betaalt u € 1.880,-.

U kunt zich tot 1 april 2011 inschrijven voor het rapport. Klik voor het inschrijfformulier in de linkerkolom op de link ‘Voorinschrijving rapport Keukenmerken’.

Het onderzoek wordt in maart uitgevoerd en u ontvangt in april, mits er voldoende inschrijvingen zijn, het bestelde rapport.

Voor meer informatie over het onderzoek KLIK HIER

U kunt ook contact opnemen met Derk-Jan Rouwenhorst, project manager Qudata, E-mail: research@qudata.nl of tel. (0575) 51 55 15.
 
 
◀ Terug Delen
 
 
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken