Luxaflex Promotions Nederland wint POP Award
 
De winnaars van de POP Awards 2010, de wedstrijd van POPAI Benelux voor het Beste Instore Communicatie Materiaal, zijn bekend gemaakt. In de categorie 'Shop-in-shop' won de Inspiration Shop Refresh van Luxaflex, gezamenlijk ontwikkeld door Luxaflex Nederland en Tchai International, met medewerking van Hunter Douglas nv en Quynn Narrow Casting.
 
De Luxaflex Inspiration shop wil een inspirerende plaats bieden waar de consument graag naartoe gaat wanneer deze geïnteresseerd is om raambekledingsproducten te kopen. Dit jaar is het concept geheel herzien. De modules zijn modieus van vorm. Vrouwelijke vormen spelen hierbij de hoofdrol, net als bij Luxaflex producten. Door het regelmatig wisselen van zowel de producten als de daarachter hangende visuals in de modules, blijft de shop up-to-date en blijft men voldoen aan het modebeeld dat hoort bij een A-merk.
Inmiddels zijn in de Benelux enkele honderden Inspiration Shops in gebruik bij Luxaflex Inspiration Dealers. Deze dealers beschikken behalve de Shop ook over een grondige kennis van de complete reeks producten en kunnen de consument daardoor helpen een volledig op wens afgestemde keuze te maken, zowel qua kleur en materiaal als functionaliteit.
 
 
◀ Terug Delen
 
ZVM• Zonvak Magazine | 2010 - december | Pagina(s) 55
 
Gerelateerde bedrijven
Relevante publicaties
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken