Het Woon Trend Event 2010
 
Maandag 22 november in Hengelo (O)
Op maandag 22 november wordt in de Creatieve Fabriek in Hengelo (Overijssel) het Woon Trend Event georganiseerd door uitgeverij Qumedia. Naast de keukenmarkt zullen ook de badkamer- en tegelbranche en de zonweringmarkt op deze dag vertegenwoordigd zijn. De abonnees van vakblad KIM kunnen deze dag gratis bezoeken.
 
Het Woon Trend Event is een eendaags lifestyle-event waar de noviteiten op woongebied voor 2011 en daarna worden gepresenteerd. Het evenement bestaat uit een ‘intieme’ vakbeurs waar de nadruk ligt op presentatie. Met veel sfeer en emotie. Een belangrijk onderdeel van de dag is het uitgebreide lezingenprogramma (zie ‘Het voorlopige programma’ op www.woontrendevent.nl) en de uitreiking van respectievelijk de ‘Keukendetaillist van het Jaar’, de ‘Zonvakker van het Jaar’, de ‘Badkamerdetaillist van het Jaar’ en de ‘KIM Design Award’.

Deelname
Voor retailers en fabrikanten is er tijdens het Woon Trend Event de mogelijkheid een presentatieruimte huren. Deze ruimte is minimaal 6 meter diep en 5 à 6 meter breed. Daarnaast kunt u een van de verkiezingen sponsoren. Uw bedrijfsnaam en logo wordt bij alle uitingen, zowel in de vakbladen, op internet als tijdens de beurs duidelijk weergegeven. Tot slot heeft u de mogelijkheid een tijdens de beurs een eigen seminar te houden. Nodig uw relaties en wij zorgen voor de rest. De investering is maatwerk, onder andere afhankelijk van tijd en ruimte. Voor meer informatie over deelname of sponsoring, zie www.woontrendevent.nl

Lezingen en seminars
“Woon Trend Event is ontstaan uit een behoefte aan een onafhankelijk woonevent in Nederland”, stelt Wim Marckelbach, directeur van Qumedia (uitgever van onder andere vakblad KIM). Daarbij ligt de nadruk op lifestyle en beleving. “Wij streven naar veel interactie op de beursvloer en tijdens de lezingen en seminars. Kortom, het is een dag waarop ondernemers uit drie verschillende branches elkaar ontmoeten, van gedachten kunnen wisselen en nieuwe contacten kunnen leggen.”
Naast de presentatie van de meest actuele cijfers uit de diverse branches in de wonensector, wordt via diverse lezingen door kenners uit de mark ingezoomd op belangrijke thema’s als ‘duurzaam wonen’, ‘de webshop als tweede winkel’, ‘consumentisme’ en ‘social media als nieuw advertentiemedium’. “Maar omdat we een echt Life Style Event zijn, zullen ook andere onderwerpen aan bod komen zoals ‘het verleiden van de klant met passie’ en de vraag ‘hoe spreek ik de taal van de klant?’ Voor fabrikanten en leveranciers bestaat er de mogelijkheid om eigen lezingen en presentaties te geven, aansluitend op ons lezingenprogramma. De Creatieve Fabriek beschikt hiervoor over diverse zalen en ruimtes.”
Wilt u meer weten over Woon Trend Event? Raadpleeg dan de nieuwe website www.woontrendevent.nl.
 
 
 
Qumedia Adverteerders Magazine | 2010 - oktober | Pagina(s) 8
 
Relevante publicaties
Deze pagina printen
Maak een PDF bestand van dit artikel
Vertaal via Google
Uw mening