Sponsored magazines uitkomst in kredietcrisis
 
Leveranciers betalen mee aan exploitatie eigen magazine
De huidige kredietcrisis hoeft geen belemmering te zijn voor het uitbrengen van een eigen sponsored magazine. Commercieel directeur Wim Marckelbach van Rockbuilt: 'Door leveranciers mee te laten betalen in de vorm van advertenties, kan een fabrikant of retailorganisatie de kosten van een eigen magazine laag houden. Daarbij is het belangrijk om de acquisitie over te laten aan een professional die dagelijks bezig is met advertentieverkoop.'
 
Naast de B2B-bladen van Qumedia doet Rockbuilt de advertentieverkoop voor sponsored magazines. Steeds meer bedrijven kiezen voor een eigen magazine. Uit onderzoek blijkt dat eigen bedrijfsbladen bijzonder effectief zijn. Het is een van de beste methoden om uw boodschap over te brengen. En een sponsored magazine hoeft niet duur te zijn. Zeker niet als u uw leveranciers laat meebetalen in de vorm van advertenties. Rockbuilt, de salesafdeling van Qumedia, verzorgt daarbij graag de verkoop van de advertenties.
Commercieel directeur Wim Marckelbach van Rockbuilt: ?Doordat advertentieverkoop ons dagelijks werk is en wij contacten hebben met alle grote A-merken in de wonenbranche, is het voor ons eenvoudiger om de acquisitie te doen. Verder verzorgen wij ook de redactionele inhoud en opmaak. Voor de redactie maken we gebruik van de diensten van ons zusterbedrijf Feruzzi en de vormgeving gebeurt ook in eigen huis door onze studio Edge2Edge.?
Afgelopen maand produceerde Rockbuilt in samenwerking met Feruzzi en Edge2Edge twee glossy tegelmagazines in opdracht van Raab Karcher.
Benieuwd naar de mogelijkheden van een eigen magazine? Neem dan contact op met Wim Marckelbach, tel (0575) 55 76 20 of mail met info@rockbuilt.nl.
 
 
◀ Terug Delen
 
Categorie: Marketing
 
Relevante publicaties
Vertaal via Google