Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in Zonvak Magazine 
 
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
Retailers zoeken branchevreemde partners
Het Jaar van de (kritische) samenwerking
2014 wordt Het Jaar van de (kritische) samenwerking. Dat kondigde retaildeskundige Alexander Heijkamp van de Rabobank eind vorig jaar in dit vakblad aan. En inderdaad, verschillende retailpartnerships kwamen dit jaar als een duveltje uit een doosje. Een van de opvallendste was het pact tussen Hema en Travelbird.
Lees verder ...
 
Komst Outletcentrum zorgt voor beroering
De Kwestie Zevenaar
Grote commotie in het Zuidoostelijke deel van Gelderland. De Amsterdamse belegger Solidiam wil in Zevenaar een outlet openen die vergelijkbaar is met Designer Outlet Roermond. Het nieuwe winkelcentrum moet op jaarbasis twee tot vier miljoen bezoekers trekken en levert naar schatting zo'n 250 tot 300 nieuwe banen op. Tot zo ver een prachtig initiatief, maar er speelt natuurlijk meer mee…
Lees verder ...
 
Groei PontMeyer in eerste halfjaar 2014
Anne Schouten, bestuursvoorzitter van PontMeyer: “Het resultaat over het eerste halfjaar is ten opzichte van het eerste halfjaar 2013 gestegen, dankzij de duidelijk toegenomen vraag naar hout en bou...
Lees verder ...
 
Rechtstreeks kopen in Amerika
De meeste retailers over de hele wereld erkennen dat de dhz-beweging in de Verenigde Staten is begonnen. Amerikaanse fabrikanten produceren dan ook vaak unieke, interessante en exclusieve producten voor deze markt.
Lees verder ...
 
Rechtstreeks kopen in Amerika
De meeste retailers over de hele wereld erkennen dat de dhz-beweging in de Verenigde Staten is begonnen. Amerikaanse fabrikanten produceren dan ook vaak unieke, interessante en exclusieve producten voor deze markt.
Lees verder ...
 
Kooplust neemt toe
De kooplust in Nederland neemt toe. Dit blijkt uit de koopindicator, het maandelijkse onderzoek van brancheorganisatie CBW-MITEX naar de koopintentie onder 4.000 huishoudens. CBW-MITEX voorziet vanaf 15 september, mede door het vervroegd vrijkomen van het spaarloon, een koophausse.
Lees verder ...
 
Barometer schuurt tegen 50 punten aan
Vertrouwen maakt pas op de plaats
Hebben de economen iets te vroeg gejuicht? In de afgelopen maanden rolden de positieve cijfers van consumentenvertrouwen, woningbouw en consumentenbestedingen over elkaar heen. Het ene cijfer was nog mooier dan het andere. Dat vertrouwen wankelt gelukkig niet, maar maakt wel even pas op de plaats. Al geeft het CBS aan dat het Ondernemersvertrouwen bij de retail nog wel groeit.
Lees verder ...
 
Installateur profiteert van BTW-verlaging
Barometers tonen kwakkelende branches
De branchebarometers van de meeste woonmarkten bleven dit voorjaar diep in het rood staan. De ondernemers zijn pessimistisch over de situatie in hun kwakkelende branches. Er zijn echter uitzonderingen: de badkamerondernemers en de klusbedrijven.
Lees verder ...
 
Alleen dhz-markt nog in mineur
Ondernemers melden omzetgroei
De Omzetbarometers, die aangeven hoe de omzet van de woonondernemers zich ontwikkelt ten opzichte van twaalf maanden geleden, schieten omhoog in het eerste kwartaal van dit jaar. Dat geldt zelfs voor de zonweringbranche, die het meest zwaar door de crisis werd getroffen. Alleen de ondernemers uit de doe-het-zelfbranche zijn nog negatief over hun huidige omzetontwikkeling.
Lees verder ...
 
Optimisme bij keukens, badkamers en klussers
Ieder ziet economie door zijn eigen bril
De vraag: Wat verwacht u van de economie in de komende zes maanden wordt in de diverse segmenten van de woonbranche heel verschillend beantwoord. Vooral de keuken- en badkamerretailers en de klusbedrijven zijn optimistisch. De zonweringondernemers en de dhz-branche hebben hun twijfels over de economische vooruitzichten.
Lees verder ...
 
Vorige | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | Volgende
Vertaal via Google
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken