Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in Zonvak Magazine 
 
Select Dealer van het Jaar
Van Der Wilt Woninginrichting uit Loosdrecht is uitgeroepen tot Select Dealer van het jaar 2008. De uitreiking vond plaats tijdens een druk bezochte Luxaflex® Select Dealerdag in juni op het Concours Hippique International Officiel (CHIO) te Rotterdam, het grootste internationale (outdoor) paardensportevenement van Nederland.<br>
Lees verder ...
 
Inspiration Dealer van het Jaar
Linssen, mode in wonen & slapen uit Roermond is uitgeroepen tot Luxaflex® Inspiration Dealer van het jaar 2008. De uitreiking vond plaats tijdens een druk bezochte Luxaflex® Inspiration Dealerdag in juni op het Concours Hippique International Officiel (CHIO) te Rotterdam, het grootste internationale (outdoor) paardensportevenement van Nederland.
Lees verder ...
 
PAC Vlissingen, Zonwering Westland en Senft Haarlem:
Drie finalisten 2009 bekend
De drie finalisten van de Zonvakker van het Jaar 2009 zijn bekend: PAC Zonweringen uit Vlissingen, Ambiance Zonwering Westland en Senft & Zn. uit Haarlem. De top 3 wordt dinsdag 1 september door een 5-koppige jury bezocht. De winnaar wordt bekend gemaakt op de Zonvakker van het Jaar op 12 oktober in Arnhem. <br><br>
Lees verder ...
 
Markiezenfabriek Noord-Holland over van vader op dochter
'Geweldig dat een vrouw het bedrijf gaat leiden'
Directeur Ton Heijnen van de Markiezenfabriek Noord-Holland in Beverwijk draagt zijn bedrijf geleidelijk over aan zijn dochter Ingrid, de derde Heijnen die het ruim 75-jaar oude familiebedrijf zal gaan leiden. Ingrid is jong, supergemotiveerd en één van de weinige vrouwen in de zonweringbranche. Ton Heijnen vindt zeker ook dat laatste geweldig. 'Vrouwen hebben een heel goede kijk op zaken. Meer gericht op de lange termijn.'
Lees verder ...
 
Janice Gehlen van Gehlen Zonwering:
'Vrouwen hebben een andere kijk op zaken'
In achtentwintig jaar tijd wist Ger Gehlen zijn bedrijf Gehlen Zonwering binnen en buiten Limburg uit te bouwen tot een gerenommeerde naam. Twee jaar geleden trad ook dochter Janice toe tot de onderneming. Voor haar is het een uitdaging om zich te bewijzen in de zonweringbranche. 'Ik wil bereiken dat klanten mij niet alleen zien als 'de dochter van'. En dat je ook als vrouw in deze mannenwereld heel goed kunt zijn in je vak.'
Lees verder ...
 
Column Management
Doe maar gewoon
Toen ik, lang geleden, als directeur binnenkwam bij de HEMA was een van de motto?s van het bedrijf: ?Het gewone ongewoon goed doen?. Bedoeld werd dat de HEMA zich richtte op gewone dingen voor dagelij...
Lees verder ...
 
Wim Schot gaat nieuwe uitdaging aan:
Opening Schot & Van der Heiden
Vrijdag 20 maart vond de officiële opening plaats van Schot & Van der Heiden Zonwering in Dordrecht. De winkel heeft ook een filiaal in Barendrecht en is een afsplitsing van Van der Heiden Projectzonwering in deze plaats.
Lees verder ...
 
Van Dijke Zonweringen ziet volop kansen voor productgroep
'Terrasoverkapping vraagt vooral goede marketing'
Dat de kansen voor terrasoverkappingen in Nederland groot zijn, hoef je Wim van Dijke uit Dirksland niet te vertellen. De specialist zit middenin een van de grootste 'recreatieregio's' van het land. 'Een balkon of terras is met behulp van een overkapping snel om te toveren tot het bekende verlengstuk van de woonkamer. Het vraagt alleen wel de juiste marketing om de consument op het idee te brengen. Mede daarom ben ik gaan samenwerken met een specialist en onze eerste mailing heeft al meteen concrete opdrachten opgeleverd', zegt Wim van Dijke.
Lees verder ...
 
Patrick Cabalt van Intexstore in Drachten:
'Bij een terrasoverkapping draait het om genieten'
Begin maart vierde Intexstore in Drachten zijn eerste verjaardag. Eigenaar Patrick Cabalt kijkt tevreden terug op het eerste jaar. 'Hoewel het een zelfstandig bedrijf is, geldt deze winkel ook als een pilot voor het franchiseconcept van Intexstore. Als dit aanslaat willen we vanuit onze hoofdvestiging in Hem meerdere Intexstore-filialen gaan opzetten.'
Lees verder ...
 
Crisis staat centraal op retailcongres
Wispelturige consument wil kraakhelder aanbod
Niet zozeer de meubelboulevards, maar vooral Nederlandse attracties hebben geprofiteerd van het fraaie paasweer. En dat maakt de verdere uitrol van dit jaar nog een stukje extra ongewis, uitgerekend in een periode dat de consument zich wispelturiger dan ooit gedraagd. Consumenten zijn tot hun kruin toe verwend en geven geld uit aan onvoorspelbare aankopen op onvoorspelbare momenten.
Lees verder ...
 
Vorige | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | Volgende
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
   Hornbach zoekt kluskampioen
Hornbach zoekt de Beste Klusser van Nederland. Jong, oud, man, vrouw, professional of doe-het-zelver: iedereen mag meedoen. Via voorrondes in alle veertien vestigingen van Hornbach wordt het kaf van h...
Lees verder ...
 
 
   Evert de Goede, Hornbach Nederland
“Blijf vooral kijken naar je sterke punten”
Op 2 april, de dag van ons interview met Evert de Goede -algemeen directeur Hornbach Bouwmarkt Nederland- is het exact 22 jaar geleden dat de eerste Nederlandse Hornbach haar deuren opende. Toeval, net als het feit dat naast de plek waar nu de nieuwste Hornbach gebouwd wordt, De Goede ooit zijn carrière begon bij Marktkauf, wat locatie Duiven extra speciaal voor hem maakt.
Lees verder ...
 
 
   Evert de Goede, Algemeen directeur Hornbach Nederland:
“We moeten elke dag weer ons uiterste best doen”
Op 2 april, de dag van ons interview met Evert de Goede - Algemeen directeur Hornbach Bouwmarkt Nederland - is het exact 22 jaar geleden dat de eerste Nederlandse Hornbach haar deuren opende in Zaandam. Toeval, net als het feit dat naast de plek waar momenteel de nieuwste Hornbach gebouwd wordt, De Goede ooit zijn carrière begon bij Marktkauf, wat locatie Duiven extra speciaal voor hem maakt.
Lees verder ...
 
 
   Omzetcijfers MHK Groep boven 6 miljard
De omzet van de MHK Groep is afgelopen jaar met 8 procent toegenomen naar ruim 6 miljard euro, zo werd door directeur Hans Strothoff bekend gemaakt ter gelegenheid van de jaarlijkse algemene vergadering, afgelopen maand in Berlijn. Nederland behoort tot de landen waar de omzet bovengemiddeld toenam.
Lees verder ...
 
 
   Meer winkels omgebouwd tot woningen
Afgelopen jaar is de leegstand van winkelpanden teruggelopen van 7 procent naar 6,7 procent, zo blijkt uit cijfers van Locatus. In de voorgaande jaren was ook sprake van een daling, vooral doordat win...
Lees verder ...
 
 
Jubileum en Keukendetaillist van het Jaar
Kom naar het Qumedia Event 2019
Qumedia, de uitgever van dé vakbladen in de woonretailbranche, waaronder KIM, viert dit jaar zijn 25-jarig jubileum. Die verjaardag willen we niet onopgemerkt voorbij laten gaan. Daarom organiseert Qumedia op maandag 11 februari 2019 een groots Qumedia Event op een prachtige locatie in het oosten van ons land. Daar maken we ook de Keukendetaillist van het Jaar bekend!
Lees verder ...
 
Jubileum en Badkamerdetaillist van het Jaar
Kom naar het Qumedia Event 2019
Qumedia, de uitgever van dé vakbladen in de woonretailbranche, waaronder Sanitair & Tegel Specialist, viert dit jaar zijn 25e jubileum. Die verjaardag willen we niet ongemerkt voorbij laten gaan. Daarom organiseert Qumedia op maandag 11 februari 2019 een groots Qumedia Event op een prachtige locatie in het Oosten van ons land. Waar we ook de Badkamerdetaillist van het Jaar bekend zullen maken!
Lees verder ...
 
Online aankopen DHZ beperkt
Het aantal consumenten dat hun doe-het-zelf producten online aanschaft, is nog altijd relatief beperkt. Uit internationaal onderzoek van Statista global consumer survey, waarin ook Nederland wordt mee...
Lees verder ...
 
Positionering keukenretailers, deel 3
Hoe retailers hun strategie aanpasten
In deze laatste aflevering over de positionering van keukenretailers: aandacht voor prijzen en marktaandelen. We zagen reeds hoe verschillende keukenretailers zich richten op verschillende markten, althans hoe hun marketingbeleid leidt tot verschillende doelgroepen. Ook in prijsstelling blijken speciaalzaken te verschillen, vooral in hun beleid. Dat heeft weer effect op de verdeling van de omzet in de keukenmarkt.
Lees verder ...
 
Nieuwe betaaloplossingen retail
Retail moet mee met nieuwe betaalsystemen
Retailers worden geconfronteerd met enorme veranderingen op het gebied van betalen. Pinnen is in ons land niet meer weg te denken en ook het gebruik van de QR-code bij online betalingen of telebankieren is gemeengoed geworden. De introductie van contactloos betalen verloopt zo snel dat nu al 50 procent van de transacties contactloos afgehandeld wordt. Daarnaast komen er steeds aanbieders van apps die betalen via de mobiele telefoon mogelijk maken. Ondernemers vragen zich af hoe ze op al die veranderingen moeten reageren.
Lees verder ...
 
Vorige | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | Volgende
Vertaal via Google
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken