Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in Zonvak Magazine 
 
Voorinschrijving onderzoek Qudata:
Naamsbekendheid & Imago Zonweringmerken
Hoeveel waarde hechten consumenten anno 2011 aan een gerenommeerd zonweringmerk? In hoeverre heeft het winkelmerk het A-merk uit het schap verdreven? Kortom, in welke mate slagen fabrikanten van buitenzonwering, raamdecoratie en aanpalende productgroepen erin met hun bekende merken toegevoegde waarde te creëren?
Lees verder ...
 
Voorinschrijving onderzoek Qudata:
Naamsbekendheid & Imago Zonweringmerken
Hoeveel waarde hechten consumenten anno 2011 aan een gerenommeerd zonweringmerk? In hoeverre heeft het winkelmerk het A-merk uit het schap verdreven? Kortom, in welke mate slagen fabrikanten van buitenzonwering, raamdecoratie en aanpalende productgroepen erin met hun bekende merken toegevoegde waarde te creëren?
Lees verder ...
 
Director Robert Spieker van IG&H Consulting:
'Ga in zonweringmarkt aan de slag met duurzaamheid'
De sterk groeiende aandacht voor duurzaamheid is geen hype die langzaam overwaait. Integendeel, duurzaamheid is een thema waar producenten en retailers, dus ook in de zonweringmarkt, anno 2009 niet meer omheen kunnen, zo stelt Robert Spieker, director bij IG&H Consulting. Dertig procent van de consumenten vraagt reeds om duurzame producten. En dat aantal zal groeien. 'Bedrijven moeten daarop inspringen, straks is het te laat.'
Lees verder ...
 
Joop Jorritsma (46) is sinds 14 juli terug bij Intres, waar hij als general manager Wonen aan de slag gaat. Hij was van 1995 tot 1999 reeds werkzaam bij Intres en heeft diverse managementfuncties bekl...
Lees verder ...
 
Slijkhuis kiest voor duidelijkheid
Helder en strak als uitgangspunt
Slijkhuis Interieur Design in Winterswijk won vorig jaar tijdens het eerste WoonWereldFeest de Inno Award. De manier waarop de nieuwe CAO voor de wonenbranche door het Achterhoekse bedrijf is geïmplementeerd, maakte grote indruk op de jury. 'Het draait om duidelijkheid. Zowel binnen de organisatie als ook indirect naar de klanten toe. Alleen dan kun je je pretenties waarmaken', zegt Arend van Ast, interieurarchitect bij Slijkhuis.
Lees verder ...
 
| 1 |
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
   Beckermann Küchen valt in de prijzen
Beckermann Küchen is maar liefst twee keer in de prijzen gevallen. Voor het zesde jaar op rij werd het bedrijf door consumenten en een jury gekozen tot de top van keukeninnovaties en werd Beckermann ...
Lees verder ...
 
 
   Bondskanselier Olaf Scholz bezoekt Häfele
Onlangs bracht de Duitse bondskanselier Olaf Scholz een bezoek aan het familiebedrijf Häfele in Nagold, Duitsland. Tijdens zijn bezoek kreeg hij inzicht in hoe een traditionele branche zich succesvol kan ontwikkelen en welke thema\'s medewerkers en het bedrijf vandaag de dag bezighouden.
Lees verder ...
 
 
   Opinie
Lentekriebels
Hoewel de lente op het moment dat ik dit schrijf officieel nog niet is begonnen, voelde het afgelopen week met al die zonnige dagen al wel even zo. Persoonlijk krijg ik bij de eerste zonnestralen van ...
Lees verder ...
 
 
   Keukenloods opent vijftiende filiaal
Keukenloods kondigt de opening van haar vijftiende filiaal aan in Son, Eindhoven. Dit nieuwe filiaal biedt klanten een uitgebreid assortiment kwaliteitskeukens en (inbouw)apparatuur. “We zijn verheu...
Lees verder ...
 
 
   Pino Keukens start in Nederland
Ron Houter, H2 Agenturen, is begin dit jaar gestart als agent voor Pino Keukens. “Met de introductie van de greeploze keukens is Pino nu ook klaar om in Nederland te starten.” Houter is een bekende van de firma en heeft jarenlang onder de vlag van Alno AG Pino in de Benelux aangestuurd.
Lees verder ...
 
 
   Qudata Consumentenonderzoek
Trends en voorkeuren keukenkopers
De Nederlandse keukenmarkt heeft de afgelopen vijf jaar opvallende verschuivingen en evoluties doorgemaakt als het gaat om voorkeuren en trends. Dit artikel werpt een licht op deze veranderingen door middel van een gedegen analyse van verzamelde gegevens over keukentrends, met een speciale focus op de ontwikkelingen van 2019 tot en met 2023. We verkennen de opkomst en ondergang van keukentrends en kijken naar wat deze verschuivingen betekenen voor zowel keukenontwerpers als kopers.
Lees verder ...
 
 
   V-Zug ergonomische driehoek indeling
V-Zug stippelt de ergonomische driehoek indeling uit met de CombiCookTop V4000-kookplaat, uitgerust met geïntegreerde afzuiging met flexibele kookopties. V-Zug tipt tevens het elegant ontworpen Coole...
Lees verder ...
 
 
   Martin en Kenny van Plasmamade
Twintig jaar innovatie met de broers van der Sluis
Sinds 2003 vormen Martin en Kenny van der Sluis een succesvol duo, waarbij het creatieve brein van Martin perfect aansluit op de technische uitvoering van Kenny. Hun gezamenlijke inspanningen hebben geleid tot het leiderschap van PlasmaMade, een bedrijf op het gebied van luchtzuiveringstechnologie, met een netwerk van ruim 3.400 dealers wereldwijd.
Lees verder ...
 
 
   MHK: uitbreiding en intensivering activiteiten op Europese markt
De MHK Groep heeft meer dan veertig jaar geschiedenis en heeft als doel de sterke punten te benutten en de efficiëntie te verhogen op de Europese markt. "Oostenrijk, België en Nederland zijn onze sterkste markten\", aldus Volker Klodwig, CEO van de MHK Group. "Spanje en het Verenigd Koninkrijk zijn de afgelopen jaren echter ook belangrijker geworden.”
Lees verder ...
 
 
   Vijf jaar veranderende consumentenvoorkeuren
Winkels nog steeds belangrijkste aanspreekpunt
In onze snel evoluerende wereld, is het cruciaal om de wisselende golven van consumentenvoorkeuren te begrijpen. Onderzoek door Qudata werpt licht op trends die zich hebben afgetekend gedurende de afgelopen vijf jaar en hoe deze de keuzes van consumenten beïnvloeden.
Lees verder ...
 
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | Volgende
Vertaal via Google
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken