Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in Zonvak Magazine 
 
   B&C Raamdecoratie ziet Abraham
B&C Raamdecoratie bestaat 50 jaar. Om precies te zijn op 6 september 2021 vierde het bedrijf zijn vijftigste verjaardag, en daarmee ook die van het eigen merk bece. In 1971 begon het allemaal in Amsterdam met een simpel rolgordijn, gemaakt van een houten stok en een stuk stof van de Albert Cuypmarkt. Nu, een halve eeuw later, is B&C uitgegroeid tot één van de grootste raamdecoratie leveranciers.
Lees verder ...
 
 
   Marcel van Hoorn, De Spiegel Zonwering:
Op Champions League niveau zijn de monteurs onze spitsen”
Pas bij binnenkomst, wanneer je de trap op gaat richting de showroom, gelegen op een industrieterrein vlakbij de A2 in Utrecht, ontdek je wat er schuil gaat achter de gevel van De Spiegel Zonwering. Een grote lichte ruimte, gevuld met een ruim assortiment binnen- en buitenzonwering van fraaie merken als Roma, Luxaflex, Sunmaster, Stobag, Unilux, Zonnelux. Een enorme lichtkoepel over de lengte van de ruimte zorgt voor een forse dosis daglicht. “Dat zie je er aan de buitenkant niet direct aan af hè, dat horen we vaker,” lacht eigenaar Marcel van Hoorn.
Lees verder ...
 
 
   Luxaflex Raamdecoratie & Zonwering
70 Jaar onderdeel van het Nederlandse interieur
Dit jaar is het feest voor Luxaflex. Het merk viert samen met consumenten en dealers haar 70-jarig bestaan. Dat betekent een jaar vol acties, verrassingen en een terugblik op de historie van Luxaflex. We spraken met directeur Kees Commijs en Marketingmanager Jaap-Jene Langevoord over geschiedenis en toekomst van een merk dat niet meer weg te denken is uit de Nederlandse interieurs.
Lees verder ...
 
 
   Verticale jaloezieën Luxaflex in nieuwe jasjes
De collectie Verticale Jaloezieën van Luxaflex is uitgebreid met nieuwe kleuren, stoffen en dessins. Met de lancering van een geheel nieuwe en eigentijdse reeks Verticale Jaloezieën heeft Luxaflex d...
Lees verder ...
 
 
   Nieuwe collectie Bece
Bece komt met een nieuwe collectie aluminium jaloezieën. Door een ruime keuze aan breedtes, finishes, kleuren, ladderbanden en modellen kan de consument ze helemaal samenstellen naar wens. Van extr...
Lees verder ...
 
 
   Fractions in stijl de weg op
Bent u de fraaie Fractions aluminium shutters onderweg al tegengekomen? Sinds kort rijdt de Fractions bus volledig in stijl over de Nederlandse wegen. Waarmee het vervoer vanaf nu helemaal past bij de luxe uitstraling en kwaliteit die de exclusieve raamdecoratie typeert.
Lees verder ...
 
 
   Red Dot award voor bece refashion
Bece heeft met refashion, een nieuwe duurzame serie rolgordijnen de felbegeerde Red Dot Design Award 2021 gewonnen. Deze prijs wordt toegekend aan unieke productontwerpen. De collectie rolgordijnen ...
Lees verder ...
 
 
   Coulisse antiviraal screen voor raambekleding
Als onderdeel van het streven naar comfortabele en gezonde binnenruimten introduceert Coulisse een screen met baanbrekende antivirale eigenschappen. Het innovatieve screen, dat met name geschikt is voor openbare gelegenheden met strenge hygiëne-eisen, is het eerste op de markt met een snelwerkende en langdurige antivirale en antibacteriële werking, bedoeld om de verspreiding van corona-achtige virussen effectief tegen te gaan.
Lees verder ...
 
 
   Luxaflex blaas 70 kaarsjes uit
Luxaflex viert dit jaar feest. Het merk viert namelijk haar zeventigste verjaardag. En dat betekent een jaar vol acties, verrassingen en een terugblik op de historie van Luxaflex, een merk dat niet meer weg te denken is uit de Nederlandse interieurs.
Lees verder ...
 
 
   Coulisse Living Beauty textielcollectie
Tijdens R+T Digital presenteerde Coulisse Living Beauty, een tijdloze textielcollectie geïnspireerd door de schoonheid van de wereld. Het concept draait om duurzame en tactiele materialen en omvat ge...
Lees verder ...
 
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | Volgende
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
Thuisin Cruquius
Onder de rook van Amsterdam, op één van de drukste meubelboulevards van Nederland, opende Tjepco Zijlstra onlangs een nieuwe Thuisin winkel als combinatieonderdeel in een meubel- annex woonwinkel. ?...
Lees verder ...
 
Nieuwjaarsbijeenkomst Qumedia drukbezocht
Marketing Awards 2009 uitgereikt
Tijdens de drukbezochte nieuwjaarsbijeenkomst van Qumedia zijn maandag 11 januari de Qudata Marketing Awards uitgereikt. Winnaars van de awards van Karwei Management waren Velux, PGZ Retail Concept, Gebu en Robert Bosch.
Lees verder ...
 
Veelbelovend programma Woonbeurs 2009
In september gaat het nieuwe woonseizoen van start met de zeventiende editie van de Woonbeurs Amsterdam. Van zaterdag 26 september tot en met zondag 4 oktober staat de Amsterdam RAI in het teken van b...
Lees verder ...
 
'Slapen' segment op Woonmodecity
Naast de aanbieders van behang, interieurstoffen, vloerbedekking en raamdecoratie wordt het segment van bed- en badtextiel de komende edities versterkt met vooraanstaande leveranciers van slaapsystemen.
Lees verder ...
 
Sunway paneelgordijnen & verticale jaloezieën
De nieuwe series gordijn- en rolgordijnstoffen van Sunway bieden veel combinatiemogelijkheden: opvallende dessins met bijpassende of contrasterende uni?s of dichte met transparante stoffen. De serie S...
Lees verder ...
 
Aantal deelnemers Woonmodecity groeit met 73 procent
Woonmodecity zet een enorme stap voorwaarts met een kleine 70 deelnemers voor de komende editie ten opzichte van 38 deelnemers vorig jaar. Deze groei komt deels voor rekening van de slapen-sector. De branche maakt voor het eerst deel uit van de beurs.
Lees verder ...
 
Branchevervaging wonenbranche hoogtepunt gepasseerd sp
Woninginrichter wordt specialist
Branchevervaging in de wonenbranche is het hoogtepunt gepasseerd. Woninginrichters versmallen het assortiment en concentreren zich steeds vaker op de belangrijkste productgroepen; vloerbedekking en raambekleding. De sterkste omzetgroei wordt gerealiseerd met de verkoop van zachte vloerbedekking.
Lees verder ...
 
Decosit Brussels
?Time flies when you?re having fun?. Het is een cliché als een huis, dat wel bijzonder goed van toepassing is op Decosit Brussels. Van 13 tot en met 16 september vindt deze interieurbeurs al voor de ...
Lees verder ...
 
10 procent omzetgroei Decorette over 2007
Decorette draaide het afgelopen jaar prima. De winkelketen realiseerde in 2007 een omzetgroei van 10 procent. Voor dit jaar wordt eenzelfde groei van de omzet verwacht. Deze groei zal onder meer komen...
Lees verder ...
 
Paris
Coulisse heeft een nieuwe collectie vlamwerende stoffen ontwikkeld. Onder de naam Paris brengt de producent en leverancier van raamdecoratie 144 posities die allemaal Trevira CS zijn. Paris voldoet da...
Lees verder ...
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Volgende
Vertaal via Google
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken