Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in Karwei Management 
 
Bison Rally Team in Rotterdam
Het Bison Rally Team rijdt in aanloop naar de fameuze woestijnrally Le Dakar door Rotterdam. Samen met andere Dakar-deelnemers verruilen ze tijdens het autosportevenement Bavaria City Racing op 17 au...
Lees verder ...
 
Onderzoek Bouwkennis naar naamsbekendheid
Merkbeleid zinvol voor elektrisch gereedschap
De concurrentiestrijd op de markt voor bouwmaterialen is de afgelopen jaren flink toegenomen. Door schaalvergroting en branchevervaging wordt het als bouwtoeleverancier steeds belangrijker om toegevoegde waarde te leveren. Er moet, met andere woorden, een merk gecreëerd worden rond het bedrijf. Dat is een van de voornaamste conclusies uit de Gereedschappen Monitor 2007 van BouwKennis.
Lees verder ...
 
Column Marketing
Meer dan duizend woorden
Ik heb lang nagedacht hoe ik u mijn ervaring zou moeten delen. Het valt niet mee, maar tegenwoordig hebben we altijd wel een camera op zak en dat maakt het dan wat makkelijker, maar daarover later mee...
Lees verder ...
 
Destil hoofdsponsor Willem II
Voor het komende voetbalseizoen wordt Destil, Groothandel voor Bouw en Industrie, de hoofdsponsor van Willem II uit Tilburg. Het bedrijf heeft zich voorlopig voor één jaar als hoofdsponsor verbonden...
Lees verder ...
 
Europese campagne Hornbach
Hornbach voert deze zomer in heel Europa campagne met als slogan 'Wie je bij je project vertrouwt, kun je bij alles vertrouwen'. In een reeks TV commercials en andere reclame-uitingen profileert de onderneming zich als bouwmarkt waar vertrouwen een belangrijke rol speelt.
Lees verder ...
 
Vredax sponsort Christijan Albers
Vredax heeft een sponsorovereenkomst getekend met coureur Christijan Albers. Het logo van VTools, het eigen merk machines en gereedschappen dat Vredax sinds ruim een jaar importeert en distribueert, wordt de rest van dit seizoen afgebeeld op de helm en het racepak van de Nederlandse DTM coureur.
Lees verder ...
 
Service
De Nederlandse bouwmarkten lijken -volgens hoofdredacteur Geert Hilferink- de service richting de klant (her)ontdekt te hebben. "Een ontdekking die verplichtingen schept."...
Lees verder ...
 
Intergamma helpt klussers een handje
Doe-het-zelfketens Gamma en Karwei gaan klanten tegen een vast bedrag vaklieden leveren bij doe-het-zelfmaterialen, zo meldt De Telegraaf. Op die manier hoopt Intergamma de service richting de consument verder te optimaliseren.
Lees verder ...
 
Ben Mandemakers uitgeroepen tot Retail Personality 2008
Tijdens het jaarlijkse Elsevier Retail Summit is Ben Mandemakers van De Mandemakers Groep uitgeroepen tot Retail Personality 2008. De jury was unaniem tot dit besluit gekomen en kenmerkte hem als een 'visionair ondernemer'.
Lees verder ...
 
Column Marketing
Het P-woord
Ik kan het niet laten om toch nog maar eens met u van gedachten te wisselen over het P-woord. De economie loopt wellicht nog wel op rolletjes als we Bos, Wellink en consorten moeten geloven, maar het ...
Lees verder ...
 
Vorige | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | Volgende
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
Voor de tiende maal KIM Design Award
Wie volgt winnaar Erwin Laenen op?
De KIM Design Award wordt dit jaar voor de tiende maal uitgereikt. Erwin Laenen van Bad & Keuken Design te Weert won de award in het afgelopen jaar. Wie wordt dit jaar zijn opvolger? Tijdens het Woon Trend Event op 21 november worden enkele van de genomineerde keukenontwerpen gepresenteerd en vervolgens wordt de winnaar bekend gemaakt.
Lees verder ...
 
Panel verwacht moeilijke maanden
Het STS-Panel van badkamerondernemers verwacht dat de komende zes maanden voor de branche niet gemakkelijk zullen zijn. De STS Verwachtingsbarometer, die antwoord geeft op de vraag ‘Wat verwacht u v...
Lees verder ...
 
"Consument vraagt niet om transparantie maar om houvast"
Internetverkoop dwingt tot Netto Prijzen in de winkel
Na het interview met marketinggoeroe Jos Burgers is dit deel 2 van het Dossier Netto Prijzen. Hoe komt het dat de markt steeds transparanter wordt? We gaan op bezoek bij Reddy Keukens en Cosmo Auto. Die al Netto Prijzen voeren. Gaat de zonweringdealer straks ook Netto Prijzen voeren?
Lees verder ...
 
Per 2 mei is Lilian van Tongerlo bij Arte in dienst getreden als hoofd Marketing & Communicatie. Zij is verantwoordelijk voor het verder uitbouwen van de positie van Arte in de markt. Voordat zij bij ...
Lees verder ...
 
De kracht van Formido:
'Sympathiek en lichtelijk rebels'
Ook Formido-directeur Jan van den Ham kan er niet omheen: de groei is uit de dhz-markt. De afgelopen jaren heeft de sector zelfs zo'n tien procent ingeleverd. Wil je als bouwmarkt toch een stevige plek innemen in die gekrompen markt, dan moet je doen waar je sterk in bent. En Formido is sterk in lokale verankering, stelt Van den Ham.
Lees verder ...
 
Alex Wortman van Lorreine:
"Luxe spoelunits breed toegankelijk maken"
Het aanbieden van een spoelbak van deze tijd voor een betaalbare prijs. Dat is het streven van Axel Wortman bij de introductie van handelsorganisatie Lorreine en de spoelbakken met dezelfde naam. De consument loopt bij de aanschaf van een keuken vaak aan tegen problemen rondom de keuze van het werkblad en de spoelbak. De invulling daarvan mag niet worden afgeremd door te hoge prijzen. Met Lorreine willen wij hierop een antwoord bieden.'
Lees verder ...
 
KIM Panel pessimistisch
Ondanks de vrij positieve gegevens vanuit CBW-MITEX, zijn de keukenondernemers binnen het KIM Panel momenteel niet optimistisch. De KIM Branchebarometer, die antwoord geeft op de vraag ‘Hoe beoordee...
Lees verder ...
 
Marketinggoeroe Jos Burgers over prijsdruk en korting:
'Ondernemers moeten zich <br>durven te onderscheiden'
In de komende uitgaven een drieluik over korting, transparantie en de veranderende consumentenmarkt. Oftewel Het Nieuwe Winkelen. En niet onbelangrijk: hoe moet u daar als retailer op inspelen. In deel 1 een interview met marketinggoeroe Jos Burgers die het boek 'Geef nooit korting!' schreef, waarin hij adviezen geeft hoe een ondernemer het beste kan omgaan met prijsdruk.
Lees verder ...
 
Zonvak Marketing Awards voor Somfy, AVZ en Verano
Uitreiking Marketing Awards
Eind april zijn de Zonvak Marketing Awards 2010 uitgereikt. De winnaars waren Somfy met io Homecontrol (beste productinnovatie), AVZ (beste reclame- en marketingcampagne) en Verano (beste leverancier).
Lees verder ...
 
Graafschap-speler Saeijs kiest voor Keukenstudio Wehl
Jan-Paul Saeijs, speler betaald voetbal bij De Graafschap, kreeg begin april uit handen van Atske Klinkenberg van Keukenstudio Wehl zijn keukenapparatuur. Het betrof keukenapparatuur van het merk ATAG...
Lees verder ...
 
Vorige | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken