Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in Karwei Management 
 
Karwei Barneveld is de beste
Karwei Barneveld is uitgeroepen tot 'de beste Karwei van Nederland 2008', een eretitel die de bouwmarkt een jaar lang mag dragen. De winkel in Barneveld heeft deze titel in ontvangst mogen nemen dankzij haar goede prestaties tijdens de hele Verkoopcompetitie 2008, die de bouwmarktketen jaarlijks houdt.
Lees verder ...
 
Presentatie van veldrijploeg
'Destil gelooft in sponsoring'
'Wij zijn altijd al zeer actief geweest in de ijshockey, veldrijd- en voetbalsport. Het past goed binnen het beleid van Destil om haar naam in de bouw en industrie nog meer bekend te maken.' Die woorden sprak commercieel directeur René Kars van Destil tijdens de presentatie van de veldrijdploeg ZZPR.nl-Destil-Merida.
Lees verder ...
 
Gouden Garden Award voor Innoverde
De tuingereedschapset Radius Garden van Innoverde heeft de Gouden Garden Award gewonnen. De Zilveren Garden Award is toegekend aan een handzame accu-snoeischaar van Wolf-Garten. Gardena veroverde met slangenwagen easyRoll Plus het brons. De Awards voor 2009 zijn uitgereikt voorafgaand aan GardenBusiness, de Nederlandse vakbeurs voor de tuinbranche in Gorinchem. De Garden Awards zijn een initiatief van Tuinbranche Nederland.
Lees verder ...
 
Prijs voor advertentie Gamma
Het feministische tijdschrift Opzij heeft bouwmarktketen Gamma onderscheiden voor de meest emancipatoire reclame. Het gaat om een advertentie waarin een volledig roze gedocreerde Oval Office in het Witte Huis is afgebeeld, geproduceerd door reclamebureau Ubachs Wisbrun/JWT.<br>
Lees verder ...
 
Productinformatie bouwmaterialen essentieel voor verkoop
Documentatie zoals catalogi zijn voor de handel van groot belang bij de verkoop van bouwmaterialen. Ook is het essentieel dat bouwmaterialenfabrikanten snel antwoord geven op eventuele vragen vanuit handel. Dit blijkt uit het BouwKennis Jaarrapport 2008/2009.<br>
Lees verder ...
 
Met Bosch en Karwei Management volledig verzorgd naar Duitsland
Wie wint de Bosch Power Challenge 2008?
Bosch en Karwei Management dagen de lezers uit om de ultieme prestatietest te doen. Ervaar kracht en snelheid op en naast het circuit! Tijdens de Bosch Power Challenge op de legendarische Nürburgring in Duitsland (9 en 10 oktober) nemen professionele vakmannen uit tien Europese landen het tegen elkaar op in een unieke driekamp. Lezers van Karwei Management maken kans op deelname aan dit event. Lees hieronder hoe u kans maakt op deelname.
Lees verder ...
 
Reclame en service als wapen tegen omzetdaling
Ondernemers in de doe-het-zelfbranche willen meer geld uitgegeven aan reclame en de service verder verbeteren om zo de terugloop van de omzet tegen te gaan. Dat blijkt uit onderzoek van USP Marketing Consultancy onder 100 eigenaren en managers van doe-het-zelfzaken.
Lees verder ...
 
Winnaar van Hubo-Bahco-actie
Mevrouw Van Gaalen uit Heteren is de gelukkige winnaar van de gezamenlijke actie van gereedschapsproducent Bahco en Hubo. Wie bij één van de vestigingen van Hubo een Bahco handzaag, metaalzaag of bi...
Lees verder ...
 
Forbo Flooring sponsort Ronald McDonald
Forbo Flooring sponsort voor een periode van vier jaar de vloeren voor Ronald McDonald Huizen en Ronald McDonald projecten. Ed Nijpels, bestuursvoorzitter van het Ronald McDonald Kinderfonds, en Frank van der Velde, directeur Sales & Marketing Benelux Forbo Flooring B.V., ondertekenden onlangs de sponsorovereenkomst.
Lees verder ...
 
Boegbeelden 'De ultieme woondroom'
Martine Beijer, Raymon Veugen en Marc Bos vormen het vakteam van het nieuwe tv-programma 'de ultieme woondroom'. De drie installateurs zijn samen met presentatrice Tooske Ragas de boegbeelden van het programma, dat volledig draait om de installatietechniek. 'De ultieme woondroom' is vanaf 24 september iedere woensdagavond om 21.30 uur te zien op SBS6.
Lees verder ...
 
Vorige | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | Volgende
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
Beloon innovatieve concepten en stem op uw favorieten
Uitreiking Zonvak Marketing Awards
Ook dit voorjaar organiseert uitgeverij Qumedia de uitreiking van de Zonvak Marketing Awards. Net als de voorgaande jaren worden er awards uitgereikt in verschillende categorieën. U kunt als lezer van Zonvak Magazine op reeds door de branche genomineerde concepten en producten stemmen en zo mede bepalen wie er straks met de awards naar huis gaan.
Lees verder ...
 
Te weinig particulier opdrachtgeverschap
Het aantal consumenten dat een woning bouwt op basis van particulier opdrachtgeverschap, blijft volgens Woonkennis al jaren achter bij het gestelde doel. De belangrijkste oorzaken zijn dat consumenten denken dat het duur is, dat ze te weinig kennis hebben en dat het teveel rompslomp levert.<br>
Lees verder ...
 
Installateurs nog weinig op social media
Installateurs zetten nog altijd niet vaak social media in om klanten, zowel zakelijk als particulier, te bereiken. Van de E-installateurs gebruikt 72 procent geen online netwerken voor de particuliere markt. Van de W-installateurs is dat zelfs 81 procent. Voor de zakelijke markt gaat het om respectievelijk 79 en 76 procent. Dat meldt Bouwkennis, uitgever van marktinformatie over de bouw-, vastgoed- en installatiesector.<br>
Lees verder ...
 
Beloon innovatieve concepten en nomineer uw favorieten
Nominaties Qumedia Marketing Awards
De vakbladen van uitgeverij Qumedia organiseren ook dit jaar de Qumedia Marketing Awards. Net als de voorgaande jaren worden er awards uitgereikt in verschillende categorieën. U kunt als lezer concepten en producten nomineren en zo mede bepalen wie er straks met de awards naar huis gaan.
Lees verder ...
 
Column Opinie
Op dinsdag gesloten!
Hoe kan een winkelier ervoor zorgen dat 2012 wél succesvol wordt? Dit is een veel gestelde vraag. Vooral aan marketingdeskundigen. En eigenlijk is het antwoord elke keer hetzelfde. Wees actief, wees ...
Lees verder ...
 
Sunreflex Deco Designer
Een showroom vol demonstratieproducten en sample-boeken, dat is en blijft de basis voor inrichters van de buiten- en binnenruimte, zegt Jacoliem Bos van Sunreflex. Met het innovatieve ontwerpprogramma...
Lees verder ...
 
Cor Molenaar over de veranderde consument
"Detaillist moet toegevoegde waarde laten zien"
Marketingstrateeg Cor Molenaar gaf op het recente evenement Zonvakker van het Jaar 2011 zijn glasheldere en vooral zeer interessante visie op door hemzelf bedachte term 'het nieuwe winkelen'. Strekking van zijn relaas: de consument verandert, de winkel moet mee. "Anders is de detaillist kansloos", zo liet Molenaar niets aan duidelijkheid te wensen over.
Lees verder ...
 
Nieuwe marktstrategie van Miele
Miele Kitchen Inspirience Partners
Begin dit jaar maakte Miele Nederland bekend over te gaan op een selectief distributiesysteem. Een logisch vervolg hierop is de samenwerking met vijftig geselecteerde dealers, onder de naam Miele Kitchen Inspirience Partners. Op woensdag 2 november werd het contract getekend met de eerste drie dealers.<br>
Lees verder ...
 
'Kookprogramma's weinig invloed op kookkunst'
“Kookprogramma’s zoals ‘MasterChef’, ‘Hell’s Kitchen’ en ‘Wie is de chef?’ zijn niet meer van tv weg te denken, maar ze beïnvloeden slechts in beperkte mate de manier waarop Nederla...
Lees verder ...
 
'Von Sommerloch keine Spur' bij onze oosterburen
Veel turbulentie in de Duitse keukenmarkt
De Duitse keukenbranche mag dan al weer een stap verder zijn dan de Nederlandse markt in het afronden van de recessie, rustig is het bij onze oosterburen zeker niet. 'Von Sommerloch keine Spur', omschrijft de Duitse vakpers; geen 'komkommertijd' dus. Maar de Duitse keukenindustrie blijft van essentieel belang voor de Nederlandse keukenretail, zo blijkt uit recent onderzoek van Qudata en vakblad KIM.
Lees verder ...
 
Vorige | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken