Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in Karwei Management 
 
Meerderheid consumenten bekijkt bouwmarktfolder
Hoewel de Nederlandse consument wekelijks wordt overspoeld met folders - gemiddeld 31 per huishouden - en ondanks dat het internetgebruik enorm toeneemt, worden die folders toch nog goed bekeken. Met name bouwmarkten, die vaak wekelijks folders uitbrengen, hebben een groot bereik: zes op de tien consumenten bekijken die folders regelmatig.
Lees verder ...
 
Bloemetje voor Wijzonol-kopers
Wijzonol start in oktober een najaarsactie met de slogan 'Jij hebt wel een bloemetje verdiend!'. Bij aankoop van twee blikken Wijzonol Interieurverven ontvangt de klant een bloemenbon van vijf euro, t...
Lees verder ...
 
Meer omzet door 'branchevreemde' producten <br>
Branchevreemde producten als woonaccessoires, fietsen of TV's leveren een bouwmarkt extra omzet, zo heeft Woonkennis onderzocht. Weliswaar vinden de meeste consumenten dat de bouwmarkt zich zou moeten richten op dhz-artikelen, toch komen veel mensen speciaal voor het niet-dhz-assortiment naar de bouwmarkt. En ook ervaren klussers pikken regelmatig een branchevreemd product mee.<br>
Lees verder ...
 
Ook Gamma in autosport
Formido sponsort al langer de auto- en motorsport, daarover elders in deze editie Karwei Management meer. Gamma volgt dit voorbeeld. De bouwmarktketen wordt naamdragend sponsor van de Racing Day, het ...
Lees verder ...
 
Marketing Awards voor JéwéRET, Bison en DGN Retail
And the winner is. …
Eind mei zijn de Karwei Management Marketing Awards 2010 uitgereikt. De winnaars zijn JéwéRET in de categorie 'Beste productinnovatie', Bison in de categorie 'Beste reclame- of marketingcampagne' en tenslotte DGN Retail, die de Award won in de categorie 'Beste leverancier'.
Lees verder ...
 
De kracht van Formido <br>
Sympathiek en lichtelijk rebels<br>
Aan het eind van het interview steekt Formido-directeur Jan van den Ham een sigaret op. Het past wel in de boodschap die de bouwmarktformule wil uitdragen: sympathiek, maar lichtelijk rebels. Zo is Van den Ham namelijk zelf ook, zegt hij met een veelbetekenende grijns. 'Nee, roken in de werkkamer mag niet. Maar werken in de rookkamer wel. Dit is nu even mijn rookkamer.'
Lees verder ...
 
Nieuw huisstijl Hubo
Met een opgefrist logo en de pay off 'Overtref jezelf' wil Hubo zich nadrukkelijker profileren als dhz-formule voor mensen die streven naar een perfect resultaat in combinatie met maatwerkadvies en/of -montage door vakmensen van Hubo. Het vernieuwde uiterlijk komt terug in alle communicatiemiddelen van Hubo. Ook verschijnt deze maand de eerste editie van De Klussy, Hubo's eigen magazine. Alle 200 Hubo-vestigingen worden de komende jaren stapsgewijs aangepast aan het nieuwe uiterlijk. De eerste vernieuwde winkel is onlangs geopend in Bergeijk.
Lees verder ...
 
Makro denkt niet in keuken- of doe-het-zelfbranche
'Wij bieden totaaloplossingen voor ondernemers'
Iedereen kent de Makro. Maar hoe goed eigenlijk? Want wie mag er nu bij de Makro kopen, ondernemers of toch ook particulieren? Wat heeft de Makro hen allemaal te bieden? En vooral, in hoeverre is de Makro eigenlijk een concurrent van de bouwmarkt, keukenhandel of sanitairzaak? Makro vindt het zelf ook tijd om meer naar buiten te treden. Karwei Management sprak daarom met Herman Tinga, directeur inkoop Non-Food bij Makro. 'Wij zijn de groothandel voor ondernemend Nederland.'
Lees verder ...
 
Eerste Plan-it by Praxis geopend in Eindhoven
Nieuwe formule met meer service en groter assortiment
14 oktober werd de eerste Plan-it by Praxis geopend in Eindhoven. Deze nieuwe formule is gebaseerd op de succesvolle Brico Plan-it in België. Plan-it by Praxis is bedoeld als projectwinkel voor de grotere klusser. Inclusief een drive-in voor het inladen van zware bouwmaterialen. Ook de ZZP'er is dus welkom.
Lees verder ...
 
Diepgang troef op Internationale BouwBeurs 2011
De Internationale BouwBeurs vindt plaats van maandag 7 februari tot en met zaterdag 12 februari 2011 in Jaarbeurs Utrecht. Met inhoudelijke programma's, seminars, themapleinen en -paviljoens zet de In...
Lees verder ...
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | Volgende
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
   ADVERTORIAL
Uw berichten in onze dagelijkse nieuwsbrieven
In verband met de uitbraak van het Corona-virus en de consequenties hiervan voor onze abonnee’s hebben de redacties van Qumedia besloten om dagelijks een nieuwsbrief uit te brengen met relevante en actuele informatie. Mededelingen van de overheid, uitleg van deze maatregelen door experts en reacties van branchegenoten zullen hiervoor gebruikt gaan worden. Deze speciale bulletins zullen iedere dag rond het middaguur verspreiden.
Lees verder ...
 
 
   Update coronavirus
Wij horen graag hoe het met u gaat
Op de websites van onze media staat de komende maanden een actuele poll. Onze redacteuren vragen iedereen uit onze branches om hun mening hier te geven. De antwoorden zijn volkomen anoniem en kunnen niet getraceerd worden naar u. U kunt hier niet alleen uw oordeel geven, maar ook bijhouden hoe het met uw collega’s gaat. Door op de knop ‘Resultaten’ te drukken kunt u zien wat het lopende resultaat is.
Lees verder ...
 
 
   Update coronavirus
Contact? App ons
Veel branchegenoten werken dezer dagen geheel of gedeeltelijk thuis. Communiceren met elkaar is daardoor een stuk ingewikkelder geworden. Niet iedereen is via zijn normale telefoon of mail bereikbaar. Onze medewerkers kunt u altijd bereiken via telefoon of mail en anders wel via onze website. Maar u kunt ook berichten sturen via WhatsApp.
Lees verder ...
 
 
   Geen zorgen, wel scherp blijven
Amazon dwingt retail in actie te komen
Op 10 maart was het zover: de start van Amazon in Nederland is een feit. Dat dat moment een keer zou komen was al jaren bekend en nu is het dan echt zo ver. Internetreus Amazon is de grootste webwinkel ter wereld. Dagelijks stuurt het bedrijf miljoenen pakketjes de wereld. Waar de Nederlandse markt tot voor kort werd bediend vanuit de Duitse webwinkel, heeft ons land vanaf nu dus een eigen webshop.
Lees verder ...
 
 
   We hebben een winnaar
Wonnink is Zonvakker van het Jaar 2019
Wonnink Zonwering is Zonvakker van het Jaar! Hoewel het aantal stemmen en punten voor de top drie genomineerden dichtbij elkaar lag, kwam het prachtige zonweringsbedrijf van Ries en Yvonne de Jong uit Amersfoort uiteindelijk als terechte winnaar uit de bus.
Lees verder ...
 
 
   Future-proof
Digitalisering en maatschappelijke veranderingen hebben een impact op merkbeleving en marktwaarde. We hebben de komende jaren te maken met een vijftal digitale ontwikkelingen die bepalend zijn voor de...
Lees verder ...
 
 
   Marktaandelen grootste merken
Samsung grote stijger in segment Koken
Het relatief nieuwe merk Samsung is snel bezig marktaandeel te veroveren op de markt van kooktoestellen. Traditionele merken zoals Bosch en Siemens tonen ook een stevige groei van hun marktaandelen. Kortom, de markt is in beweging. Zo blijkt uit recent onderzoek van Qudata Markt- & Trendanalyses.
Lees verder ...
 
 
   Wel uitstel, geen afstel
Wie wordt Zonvakker van het Jaar 2019?
Het Qumedia Event, dat gepland stond voor maandag 11 februari a.s. in Zutphen, gaat niet door. De verkiezing van de Zonvakker van het Jaar blijft echter gewoon staan! Vanuit onze branches werd aangegeven dat er behoefte was aan dit event, maar helaas is het niet gelukt de benodigde sponsoring voor de organisatie ervan bij elkaar te krijgen.
Lees verder ...
 
 
Ontstressen in 20 minuten
Last van werkstress? Met transcedente meditatie (TM) zou iedereen in slechts 20 minuten kunnen ontstressen. In zijn boek ‘De kracht van transedente meditatie’ legt Bob Roth in heldere stappen uit ...
Lees verder ...
 
Analyse van de badkamer retail markt, deel 2:
Waar is de consument naar op zoek?
Iedere detaillist weet wel wat voor soort klanten er in zijn winkel komen. Verschilt de consument bij de ene winkel nou met die van de andere? Duidelijk is in ieder geval, dat de ene klant een andere smaak heeft dan de andere. In het vorige artikel over de koper van badkamers en -producten was er aandacht voor de elke waar deze producten gekocht werden, in dit artikel een analyse van waarin elke type klant op zoek is.
Lees verder ...
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken