Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in STS 
 
   10 Vragen aan…
Nathalie Kleinherenbrink van DER KREIS
Hoe goed kunt u uw branchecollega’s? Op deze pagina stelt iedere editie een (on)bekend gezicht uit de wereld van de keukens zich nader aan ons voor. Een persoonlijk inkijkje, dit keer door:
Lees verder ...
 
 
   Batimat, Idéobain en Interclima
Mondial de Bâtiment 2022
Begin oktober, om precies te zijn van 3 tot en met 6, staat in Parijs de Mondial de Bâtiment en de drie vakbeurzen BATIMAT, IDÉOBAIN en INTERCLIMA weer op het programma. Met inmiddels volop aangemelde exposanten voor alledrie de vakbeurzen verwacht de Mondial de Batiment, nu de coronapandemie achter ons ligt, weer hét trefpunt te worden voor professionals uit de industrie.
Lees verder ...
 
 
   Uitbreiding persringen Viega Megapress
Met de introductie van drie nieuwe persringen biedt Viega nu een complete lijn persringen voor alle varianten Viega persmachines: Pressgun 5 en Pressgun 6, Pressgun 6 Plus, Pressgun Picco en Pressgun...
Lees verder ...
 
 
   Uitbreiding Geberit FlowFit
Vorig jaar introduceerde Geberit het innovatieve aanvoersysteem, dat in één vloeiende beweging geïnstalleerd kan worden: Geberit FlowFit. Dit jaar breidt Geberit het FlowFit assortiment verder uit ...
Lees verder ...
 
 
   Brand management zet merk Plieger stevig in de markt
“Er wordt op allerlei manieren aan de toekomst getimmerd”
De belangrijkste ambitie van het merk Plieger? De grootste, meest complete sanitairaanbieder van Nederland worden. En de nummer één qua naamsbekendheid bij de consument. Nou is de groothandel Plieger allesbehalve een onbekende in de wereld van sanitair. Met meer dan 150.000 artikelen - grotendeels uit voorraad leverbaar -, verschillende exclusieve merken voor de Nederlandse markt, zoals Vigour, Cosmo, Conel, Vitra en Burgbad, een hoofdkantoor in Zaltbommel, vier distributiecentra, 65 Plieger express locaties en maar liefst 20 showrooms, zullen er weinig sanitairspecialisten en consumenten zijn die het bedrijf niet kennen. Maar de ambities reiken verder. De redactie van STS toog naar Zaltbommel voor een ontmoeting met ‘Brand Management (BM)’ van Plieger, de organisatie binnen de organisatie, die tot doel heeft het eigen merk Plieger en de exclusieve labels van de groothandel optimaal in de markt te zetten.
Lees verder ...
 
 
   Hotbath: a tale of friends
“Onze dealers maken het verschil”
A tale of friends and inspiring people. Zo luidt de slogan van Hotbath, en het is die uitspraak die ook exact weergeeft waar het Nederlandse kranenbedrijf voor staat. Hoewel Hotbath in 2019 werd overgenomen door het Zweedse concern FM Mattsson Mora, zijn de Nederlandse roots van het bedrijf nog altijd duidelijk aanwezig. “Zij zijn eigenaar en natuurlijk rapporteren we aan Zweden, maar Hotbath draait volledig autonoom in Nederland en de Benelux,” vertelt Marius Visser, managing director Hotbath.
Lees verder ...
 
 
   10 Vragen aan…
Sjennine ten Brinke van Villeroy & Boch
Hoe goed kent u uw branchecollega’s? Op deze pagina stelt iedere editie een (on)bekend gezicht uit de wereld van het sanitiar zich nader aan ons voor. Een persoonlijk inkijkje, dit keer door: Sjennine ten Brinke, marketing manager Villeroy & Boch
Lees verder ...
 
 
   Smartpress uitbreidingsstuk van Viega
Het maken van een extra aansluiting in de badkamer of het toilet, wil nog wel eens problemen met zich meebrengen. Om de installateur daarbij zoveel mogelijk te ontzorgen, introduceert Viega een Smartp...
Lees verder ...
 
 
   Voor elkaar, met elkaar
“Bij Sanidrõme doen we het echt met z’n allen”
Volgend jaar is het alweer 30 jaar geleden dat de badkamerformule Sanidrõme het levenslicht zag. Opgericht door zeven sanitairondernemers die zagen dat gezamenlijk optrekken ze ook individueel verder zou brengen. Anno 2022 telt Sanidrõme 25 ondernemers; overwegend installatiebedrijven met een badkamer showroom. In die volgorde. STS bracht een bezoek aan het team dat vanuit hun kantoor in Eindhoven de Sanidrõme-ondernemers volledig ontzorgd, zodat zij op hun beurt hun klanten kunnen ontzorgen.
Lees verder ...
 
 
   10 Vragen aan…
Roel Kennis van Riho
Hoe goed kunt u uw branchecollega’s? Op deze pagina stelt iedere editie een (on)bekend gezicht uit de wereld van de keukens zich nader aan ons voor. Een persoonlijk inkijkje, dit keer door:
Lees verder ...
 
 
Vorige | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | Volgende
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
Oriëntatie keuken of badkamer
Uit onderzoek begin dit jaar van Bouwkennis.nl blijkt dat tweederde van de consumenten de bouwmarkt als kanaal ziet voor de oriëntatie op badkamers. Bij keukens is dit slechts eenderde. Opvallend daa...
Lees verder ...
 
Sanitair Monitor geeft antwoord op de vraag:
Waar koopt de consument zijn sanitair?
Waar koopt de consument zijn of haar sanitaire producten? Uit de recent verschenen Sanitair Monitor van USP Marketing Services blijken consumenten die op zoek zijn naar een complete badkamer te kiezen voor de sanitairspeciaalzaak. Voor de aankoop van losse sanitaire artikelen kiest men in veel gevallen voor de bouwmarkt.
Lees verder ...
 
John Damen van Imabo:
'We willen een breder pakket sanitair aanbieden'
De Imabo-bedrijven leveren hoofdzakelijk aan de professional maar ook aan de consument. Centraal staat de goede service naar de klant toe. Belangrijk aspect daarbij is de snelle levering van artikelen. En het aanbieden van een breed pakket producten, van bouwmaterialen tot keukens.
Lees verder ...
 
B. Hollaar, Olympia sanitair:
'Olympia Sanitair is uit zijn jasje gegroeid'
Het gaat goed met Olympia sanitair. Zo goed dat het bedrijf al na drie jaar uit het oude pand in Zaltbommel is gegroeid. 'Vooral op het laatst was het echt kamperen', zegt algemeen directeur B. Hollaar, 'de pakken papier stonden naast de bureaus opgestapeld'. Maar de onderneming kampte vooral ook met een tekort aan opslagruimte. Afgelopen twee jaar kwam Olympia dan ook met 800 nieuwe producten. Sinds begin deze maand is Olympia sanitair gevestigd in een aanzienlijk ruimer pand op het industrieterrein in Waalwijk.
Lees verder ...
 
H. Griffioen van Whatt's fit-in:
'Watt's fit-in heeft de potentie een groot A-merk te worden op het gebied van sanitair en cv'
Medio mei zal Watt's fit in, een nieuwe lijn op het gebied van cv en sanitair, met zo'n zeventig producten in de Nederlandse doe-het-zelf markten komen te liggen. Watt's fit-in is het Europese doe-het-zelf concept van het Amerikaanse bedrijf Watts Industries.Op dit moment draait Watt's fitt in nog mee met Watts Ocean in Eerbeek maar in de toekomst zullen de doe-het-zelf producten daar vanuit een eigen vestiging worden afgezet. Voor de marketing en introductie van Watt's fit-in is de heer H. Griffioen aangetrokken die de functie van sales manager voor de Benelux vervult. De introductie van Watt's fit-in in Nederland zal als pilotproject voor de Benelux gaan fungeren.
Lees verder ...
 
Introductie van Watt's fit-in
De nieuwe activiteit van Watts Industries is de introductie van Watt's fit-in. Watt's fit-in is het merk en marketing concept voor de doe- hetzelf-markt. Watts Industries is een Amerikaanse ondernemin...
Lees verder ...
 
Keukenkring als franchiseformule
Helmink Woontechniek heeft vier formules onder één dak
Een nieuwe keuken, renovatie van de badkamer, een ander toilet. Voor dergelijke omvangrijke woonprojecten bezoeken de meeste consumenten nog steeds een erkende vakhandel, waarbij ze vaak terecht komen bij een gespecialiseerde detaillist. Dat betekent doorgaans wel dat de consument voor een complete woninginrichting meerdere bedrijven af moet. Achterhoeker Joop Helmink uit Doetinchem zocht naar een oplossing voor dit probleem en kreeg het voor elkaar vier verschillende franchiseformules onder één dak samen te voegen.
Lees verder ...
 
Algemeen Directeur Jeroen Trompert van Sealskin
'Het is verontrustend dat retailers alle prijzen verlagen'
Zoals veel branches staan ook de dhz- en sanitairmarkt onder druk. Een gevolg is dat veel retailers hebben besloten over de hele breedte de prijzen te verlagen. 'Een zeer slechte ontwikkeling'', vindt directeur Jeroen Trompert van Sealskin. Zijn bedrijf levert sanitair aan speciaalzaken en badtextiel aan bouwmarkten. 'We roepen allemaal dat het hier in Nederland niet zo moet gaan als in Duitsland, waar de gekte in massale prijsverlagingen helemaal is toegeslagen. Maar het begint daar wel op te lijken.''
Lees verder ...
 
Onderzoek Karwei Management afzetkanalen sanitair:
(Merk)fabrikanten kiezen voor de breedte
De afgelopen weken hield Karwei Management telefonisch onderzoek naar de verkoop van sanitair in respectievelijke de bouwmaterialenhandel, dhz-branche en sanitairvakhandel. Aan managers van zes verschillende sanitairfabrikanten werd gevraagd aan welke kanalen zij leveren en of zij voor een specifiek kanaal een speciaal merk ontwikkeld hebben. Tot slot werd het belang van merkbekendheid aangestipt.
Lees verder ...
 
Polygraniet sanitair van Technotrade Technotrade Holland bv introduceert een nieuwe serie sanitair onder de naam Polygraniet. De portfolio omvat een watervrij urinoir, wastafels en -troggen, toiletpot...
Lees verder ...
 
Vorige | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken