Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in STS 
 
Outlet voor retailers bij Marktplaats
Marktplaats introduceert een outlet voor retailers om hun restpartijen aan te bieden. Dat maakt Kadir Özkan van Marktplaats Media op het congres ‘Whats going on in retail’ duidelijk aan RetailAct...
Lees verder ...
 
App van Technische Unie
Groothandel Technische Unie introduceert een app voor iPad-gebruikers. “Steeds meer installateurs gebruiken tegenwoordig een iPad: op de werkplaats, onderweg of gewoon thuis. Met deze nieuwe app kun...
Lees verder ...
 
Wehkamp in de verkoop gezet
De eigenaar van Wehkamp, webwinkelbedrijf RFS Holland, heeft zichzelf in de verkoop gezet. Op 19 december werd bekend gemaakt, dat het bedrijf via een veiling zal worden verkocht. Aan potentiële kope...
Lees verder ...
 
Bouwmarkt grote concurrent voor badkamerspeciaalzaak
Waar koopt de consument zijn badkameronderdelen?
De badkamerspeciaalzaak is favoriet bij consumenten die een complete badkamer (willen) kopen, maar voor de aanschaf van losse badkameronderdelen gaan zij vooral naar de bouwmarkt, zo blijkt uit onderzoeken van WoonKennis en STS/Qudata. In deze editie van Sanitair & Tegel Specialist zetten we deze cijfers op een rijtje.<br>
Lees verder ...
 
Column Management
De laatste meter
Directeuren en managers van bedrijven hebben als belangrijke taak de koers van het bedrijf te bepalen en de weg er naartoe uit te stippelen. Ze moeten zorgen voor een gezonde organisatie, de juiste in...
Lees verder ...
 
Ben Mandemakers van De Mandemakers Groep
'Met badkamers hebben we zelfs geplust het afgelopen jaar'
'We doen het echt goed op de sanitairmarkt; met badkamers zijn we zelfs geplust het afgelopen jaar', geeft Ben Mandemakers, directeur van De Mandemakers Groep (DMG) aan. Een gesprek in het nieuwe hoofdkantoor Waalwijk over de woonbranche, verkoop via internet, de opkomst van social media en over de projectenmarkt.
Lees verder ...
 
Bad in Beeld geeft vol gas
Franchiseformule Bad in Beeld kent sinds 2008 een vliegende start en heeft inmiddels 26 aangesloten winkels door het hele land. Ten behoeve van de verdere uitbouw van de formule is de laatste maanden ...
Lees verder ...
 
Installateurs bestellen 50 procent online

Lees verder ...
 
Nederland scoort in zakelijk gebruik van social media
Nederland scoort goed in het zakelijk gebruik van social media. Dit blijkt uit internationaal onderzoek van kantoorverhuurder Regus: 48 procent van de bedrijven in Nederland zegt met succes sociale media te hebben ingezet om nieuwe klanten te werven en opdrachten binnen te slepen. Daarmee staat Nederland op de vierde plaats achter India, Mexico en Spanje.
Lees verder ...
 
Boeiend symposium Qudata: 'webshop' is geen vies woord
Digitale revolutie slaat ook in woonretail toe
Drie jaar geleden werd je in de woonretail weggehoond als je het woord 'webshop' alleen al in de mond nam. Maar tijden veranderen. Anno 2010 ziet deze branche volop kansen in het relatief nieuwe verkoopkanaal. Kortom: ook in de woonretail is de digitale revolutie in alle hevigheid toegeslagen.
Lees verder ...
 
| 1 | 2 | Volgende
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
   Toekomst van E-commerce
Internetverkopen stijgen minder snel dan verwacht
Thuiswinkel.org, Shopping Tomorrow en GfK hebben de afgelopen jaren gezamenlijk uitgebreid onderzoek verricht naar het online uitgavegedrag van consumenten. In dit artikel vergelijken we de cijfers van GfK voor Thuiswinkel met die van Qudata over de afgelopen jaren in specifieker onze branches. De focus van die vergelijking ligt op de ontwikkeling van consumentenbestedingen via internet. Uit deze onderzoeken blijkt, dat de prognose van de groei van deze verkopen minder hard gaan dan oorspronkelijk gedacht.
Lees verder ...
 
 
   Hornbach weer titel Beste Bouwmarkt
Voor de veertiende keer alweer heeft Hornbach de titel Beste Bouwmarkt van Nederland gewonnen. Ook de Webshop Award mogen zij wederom aan de prijzenkast toevoegen. Dit is de uitkomst van het jaarlijkse consumentenonderzoek ‘ABN AMRO Beste Winkelketen van Nederland’.
Lees verder ...
 
 
Youri Meuleman over inzet facebook
'Aan heel veel likes heb je niks'
Grote kans dat u Facebook gebruikt. Leuk om een fotootje te delen tijdens de vakantie, een grappig kattenfilmpje te kijken, voor een nieuwtje van de lokale krant of een kennis of een plaatje van de maaltijd die de buurvrouw gisteravond op tafel zette en eerst even fotografeerde. Maar Facebook is veel meer dan dat. Wel eens overwogen om het zakelijk in te zetten?
Lees verder ...
 
Bol.com is de grootste online
Met een consumentenomzet van 950 miljoen euro is Bol.com de grootste webshop van Nederland. Coolblue is zowel Wehkamp als Zalando voorbijgestreefd qua omzet en is daarmee de nieuwe nummer twee online ...
Lees verder ...
 
Samenwerking voorop bij bol.com
Online megashop vriend of vijand
Simpelweg goed is niet goed genoeg voor bol.com. Elke klantervaring moet fantastisch zijn. En dat geldt niet alleen voor de orders die bij bol.com zelf gedaan en afgehandeld worden, maar ook voor de bestellingen die gedaan worden via de vele samenwerkingspartners die bij de online gigant zijn aangesloten.
Lees verder ...
 
Nieuwe website Svedex
Svedex heeft een nieuwe website waarbij de focus is gelegd op inspiratie en het aanbieden van relevante, inhoudelijke informatie voor de verschillende doelgroepen, aldus. Met deze relaunch van de webs...
Lees verder ...
 
Liever winkel dan webshop
De voorkeur van Nederlandse consumenten voor online winkelen groeit langzamer dan in andere West-Europese landen. Waar ielders vier op de tien consumenten de webwinkel verkiest boven de winkelstraat, ...
Lees verder ...
 
   Reviews belangrijk voor klusbedrijf
Online reviews worden steeds belangrijker bij de aanschaf van producten en diensten en ook de voorheen zo traditionele klusmarkt maakt een succesvolle verschuiving naar online. Recent onderzoek van SAMR in opdracht van Werkspot toont aan dat 56% van de consumenten gebruikmaakt van online reviews bij de zoektocht naar een vakman.
Lees verder ...
 
 
Karwei scoort op Facebook en Twitter
Karwei valt online in de prijzen. De bouwmarkt haalde de webcare-award in de categorie Retail binnen. Dat blijkt uit het Digital Dialogues Pulse-onderzoek van Goud Uberconnected. Het webcareteam van K...
Lees verder ...
 
Winkel centrum inspiratie<br>
Nijhof klaar voor internet 2.0<br>
Na de omwenteling midden jaren negentig, toen producten die technisch al prima voldeden ineens ook modisch moesten worden, staat Nijhof Baarn nu voor een volgende revolutie. Er staat een behoorlijke ommezwaai op de planning, vertelt directeur Jan Nijhof. Reden? De hernieuwde opkomst van internet.
Lees verder ...
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken