Baderie Houten heropent vernieuwde showroom Na een intensieve verbouwing heeft Baderie Houten op 1 oktober haar vernieuwde showroom heropend “met moderne badkameropstellingen, ruime indelingen en de nieuwste trends”. De heropening viel samen me... Lees verder ... |
Burgbad Sys30-serie De Sys30-serie van burgbad biedt tal van kleuren, vormen, modules en elementen voor een gepersonaliseerde badkamer, met maatwerk als uitgangspunt. Voor maatwerk wastafels biedt burgbad keuze uit keram... Lees verder ... |
Plieger Heat vloerverwarming Plieger Heat is een vloerverwarmingsoplossing die eenvoudig over bestaande tegel- of afwerkvloeren kan worden gelegd. Met een dikte van vier millimeter kan de verwarmingsmat zonder sloopwerk in de lij... Lees verder ... |
Nieuwe trendy kleuren Primabad Fumed Oak A98 en Honey Oak M12 zijn de twee nieuwe trendy kleuren van de Primabad badmeubelen. Fumed Oak is een houtstructuur met een gevoel van massief hout. De houtstructuur is fijn belijnd en heeft... Lees verder ... |
Nieuw lakprocedé Dansani meubelen Dansani introduceert een compleet nieuw procedé voor het lakken van hun meubelen met geïntegreerde greeplijst. Ieder Dansani Luna badmeubel met geïntegreerde greeplijst kan naar wens worden voorzien v... Lees verder ... |
Dansani licht op afstand bedienbaar Voor slechts 57 euro levert Dansani vanaf nu een afstandsbediening voor hun draadloze lichtregelsysteem. Tot voor kort was een spiegel of spiegelkast van Dansani nodig om de inbouwspots, pendellampen ... Lees verder ... |
Nominatie burgbad cleanFlow sifon
De door burgbad ontwikkelde sifon cleanFlow is genomineerd voor de Duitse duurzaamheidsprijs voor producten op het gebied van hulpbronnentransformatie. Met cleanFlow biedt burgbad een milieuvriendelij... Lees verder ... |
OaXLiving by LoooX: na sanitair ook meubels OaXLiving by LoooX is in het leven geroepen “omdat we bij LoooX Bathrooms de vraag kregen om eiken meubels te maken voor in de woonkamer. LoooX staat al jarenlang bekend om de eiken badmeubels, baden,... Lees verder ... |
Teak & Living bij Bad & Body Teak & Living uit Brummen heeft afscheid genomen van de franchiseformule Baden Plus. Per september is Teak & Living aangesloten bij Bad & Body. Het tekenprogramma van Teak & Living wordt door Bad & Bo... Lees verder ... |
Trendsetten- en spotten met Primabad
“Er gaat geen jaar voorbij zonder dat we met iets nieuws komen” Het was 2021, middenin coronatijd, toen ik voor het laatst een bezoek bracht aan Primabad en directeur Jan Zwanenberg. Het Brabantse bedrijf vierde destijds zijn 25-jarig jubileum. “Vanaf de start brachten wij echt wat nieuws en dat is altijd zo gebleven”, vertelde Jan toen. “Op elke beurs, ieder jaar weer, komen wij met vernieuwingen. Het hoort inmiddels echt bij Primabad. Nieuwe kleuren, nieuwe modellen, nieuwe verlichting. Er gaat geen jaar voorbij zonder dat het bedrijf met iets nieuws komt.” Lees verder ... |
Nieuwe Kvik Breda Kvik opent de deuren van haar nieuwe designwinkel in Breda. Een volledig CO2-neutraal pand dat beschikt over het gehele assortiment keukens, badkamermeubels en garderobekasten. De vestiging wordt gele... Lees verder ... |
Collaro van Villeroy & Boch Villeroy & Boch presenteert Collaro, een stijlvol meubel gecombineerd met een moderne (opzet)wastafel. “Collaro overtuigt niet alleen door zijn functionaliteit en veel opbergruimte, maar ook met zijn ... Lees verder ... |
De 10 trends volgens Burgbad Badmeubelproducent Burgbad zet tien belangrijke trends voor 2022 op een rijtje: • Badkamers zijn comfortabel: het wordt ook steeds meer een lifestyle kamer. • Badkamers zijn kleurrijk: leven met kleur... Lees verder ... |
Dekton Portfolio '20 serie Met de Portfolio'20 serie richt The Collection Dekton 2020 van Cosentino zich tot liefhebbers van klassieke stijlen en natuurlijke tinten in onder meer keukens en badkamers. Deze reeks van zeven kleur... Lees verder ... |
Consumentenonderzoek badkameraankopen Prijs bij bouwmarkt belangrijkste Uit een onderzoek van Qudata naar de customer journey bij de aankoop van badkamers, blijken duidelijk de verschillen tussen A-merken en eigen merken. Zo blijkt de eerste categorie een veel sterkere identiteit te hebben dan de tweede. A-merken worden duidelijk vaker gekocht, omdat men het merk kent, terwijl de retailmerken meestal gekocht werden omdat men ze in de winkel ‘tegenkwam’. Lees verder ... |