Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

 
 
Geen artikelen gevonden die voldoen aan uw zoekopdracht.
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
Banner kan worden gelinkt aan relevant onderwerp
Uw banner heeft nu een nog hogere scoringskans
Uw banner op onze website heeft een nog hogere scoringskans doordat wij deze nu kunnen linken aan door u bepaalde onderwerpen. Als adverteerder zit u daardoor nog dichter op de huid van uw potentiële klant. Verder betaalt u bij Qumedia alleen wanneer uw banner ook inderdaad bekeken is: no cure, no pay!
Lees verder ...
 
Nu nog hogere scoringskans op Qumedia
Uw boodschap rechtstreeks naar relevante doelgroep
Het is nu mogelijk om de plaatsing van uw banner te linken aan het onderwerp van het artikel op de websites van Qumedia. Nóg effectiever gerelateerd aan de interesse van de bezoeker van de websites.
Lees verder ...
 
Nieuwe omstandigheden vereisen nieuwe marketingtechnieken
Na de jaren van voorspoed in ons land waarbij onze omzetten soms met twee cijfers vóór de komma stegen, gaan we waarschijnlijk een nieuwe cyclus tegemoet waarin het realiseren van groei wat minder makkelijk zal gaan. Ervaringen uit het verleden tonen aan, dat zowel de groei als de daling van de economie in ons land gematigder is dan bij voorbeeld de Verenigde Staten. Niet in de laatste plaats wordt dat veroorzaakt door het relatief hoge percentage 'overdrachtsinkomens' en inkomens uit onderwijs, zorg en andere overheid.
Lees verder ...
 
Abonnees waarderen onafhankelijkheid redactie
Qumedia investeert in kwaliteit
Qumedia heeft het afgelopen jaar nadrukkelijk geïnvesteerd in de kwaliteit van de redactie van haar vakbladen. "We gaan meer aan onderzoek en research doen", zegt uitgever Arnold Jansen. "We willen de abonnees nog beter berichten en relevante informatie geven waar zij in de bedrijfsvoering verder mee kunnen."
Lees verder ...
 
HOI maakt oplages betrouwbaar
De vak- en consumentenbladen van Qumedia zijn allemaal aangesloten bij de HOI, het Instituut voor Media Auditing. De HOI is een onafhankelijke organisatie met als doel het publiceren van betrouwbare, onderling vergelijkbare en overzichtelijke oplagecijfers of andere verspreidingsdata van in Nederland verschijnende media.
Lees verder ...
 
Uitreiking Marketing Awards op 12 januari
De uitreiking van de Marketing Awards van Qudata en Qumedia vindt traditiegetrouw weer plaats tijdens onze Nieuwjaarsbijeenkomst. Evenals de voorgaande jaren vindt deze weer plaats bij Huis de Voorst in Eefde. Noteert u alvast maandagmiddag 12 januari in uw agenda! Op dit moment zijn we volop bezig met de invulling van het programma van die dag. Meer daarover leest u binnenkort in onze vakbladen. <br>
Lees verder ...
 
KIM uitgegroeid tot maandblad
Keuken & -Interieur Magazine verschijnt dit jaar elf keer in plaats van tien. Deze frequentieverhoging is tot nu toe goed bevallen. Op deze manier kunnen we nog actueler op het nieuws inspringen. Daarmee is het vakblad KIM uitgegroeid tot een echt maandblad. Ook volgend jaar zal het blad weer elf keer uitkomen.
Lees verder ...
 
Projectmagazine over keukens en sanitair
Volgend jaar verschijnt [KSF] vier keer. De thema's van Keuken en Sanitair Facilities zijn grootkeukens, aangepast wonen en domotica, ergonomie en service voor senioren. [KSF] richt zich op utiliteit en instellingen en wordt verspreid onder de facilitymanagers, inkopers, projectmanagers, gebouwbeheerders- en eigenaren en exploitanten. Zij investeren fors in keukens en sanitair. Denk bijvoorbeeld aan banken, scholen, kantoren, verpleeg- en verzorgingstehuizen, ziekenhuizen, penitentiaire inrichtingen en vakantiehuizen. Het special interestblad [KSF] gaat over 'keukens en sanitair met uitleg' en slaat een brug naar deze groeimarkt.<br>
Lees verder ...
 
KIM & STS stevige marktleiders
KIM (Keuken & -Interieur Magazine) en STS (Sanitair & Tegel Specialist) zijn ook in 2008 de meeste gelezen vakbladen in de keuken- en badkamerbranche. Dit blijkt uit het onafhankelijke Marketingrapport keuken-, sanitair en tegelmarkt 'Samen maar toch zelfstandig', dat Van Es Marketing Services in september presenteert.
Lees verder ...
 
STS zoomt in op ISH
De redactie van STS besteedt volgend jaar weer volop aandacht aan de ISH in Frankfurt. Deze internationale beurs voor installatie en sanitair wordt gehouden van 10 tot 14 maart. In de februari-uitgave een uitgebreide vooruitblik en in april volgt het beursverslag. Uiteraard gaat de redactie van STS ook naar de Cevisama in Valencia en de Cersaie in Bologna. <br>
Lees verder ...
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | Volgende
Vertaal via Google