Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

 
 
| 1 | 2 | 3 |
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
   Grando hoofdsponsor Peakz Rekre Sport 1
Grando Keukens & Badkamers is deze wintercompetitie de nieuwe hoofdsponsor van Peakz Padel Rekre Sport 1. “We zijn verheugd dat we deze samenwerking aan kunnen gaan. Grando gelooft in sporten en wil...
Lees verder ...
 
 
   Downline Infinity wint German Design Award
Berbel ontvangt opnieuw een onderscheiding voor haar nieuwste Downline Infinity inductiekookplaat met geïntegreerde afzuiging: de German Design Award 2023. In de categorie Excellent Product Design - ...
Lees verder ...
 
 
   Hello Kitchen, de jongste formule van DMG
“We begeleiden franchisenemers van medewerker naar ondernemer”
In alle opzichten is Hello Kitchen de jongste formule van De Mandemakers Groep. Qua leeftijd, qua uitstraling en eigenlijk ook qua doelgroep, al is dat laatste niet per se een voorwaarde: iedereen is welkom bij Hello Kitchen, maar, zo geeft Olaf Holtkamp, commercieel verantwoordelijk voor de formule, aan: “Met de sfeer richten we ons op de wat jongere consument, die net op zichzelf gaat wonen, de starters in de markt. Maar omdat we gekozen hebben voor een heel open en transparant prijsbeleid, trekt Hello Kitchen ook veel consumenten die op een eenvoudige en prettige manier een keukenwinkel willen bezoeken.”
Lees verder ...
 
 
   Enrico en Henk Bovee:
“Betrouwbaarheid en laagdrempeligheid zijn onze kracht”
KIM• blaast dit jaar 40 kaarsjes uit. Natuurlijk zijn we niet de enige met zoveel jaren ervaring in de branche. Daarom brengen we in ons jubileumjaar voor elke editie een bezoek aan een mede-jubilaris, om met hem of haar een blik terug in de tijd te werpen. In deze aflevering: Henk en Enrico Bovee van Bovee Keukens en Badkamers uit Horst. Vorig jaar bestond het bedrijf maar liefst 50 jaar. Vanwege corona werd dit vorig jaar niet gevierd, maar werd wel de complete showroom onder handen genomen. Regen genoeg om vader en zoon Bovee een jaar na het jubileum op te zoeken.
Lees verder ...
 
 
   Keukentrends (1)
Wat zoeken keukenkopers?
Ieder jaar vraag Qudata bv, Markt- & Trendanalyses, ruim 1.000 keukenkopers naar hun customer journey. Het meest recente consumentenonderzoek is uitgevoerd in oktober en onderstaande analyse is gebaseerd op de uitkomsten hiervan. In deze aflevering aandacht voor enerzijds de trends die men ziet en anderzijds de eisen die kopers stellen aan de keuken die zij zochten.
Lees verder ...
 
 
   10 Vragen aan…
Jeroen Geerling van MHK
Hoe goed kunt u uw branchecollega’s? Op deze pagina stelt iedere editie een (on)bekend gezicht uit de wereld van de keukens zich nader aan ons voor. Een persoonlijk inkijkje, dit keer door: Jeroen Geerling (51), algemeen directeur MHK Nederland.
Lees verder ...
 
 
   Leon Mennen is 40 jaar actief in de branche
“We zijn ondertussen een echte interieurspecialist”
KIM• blaast dit jaar 40 kaarsjes uit. Natuurlijk zijn we niet de enige met zoveel jaren ervaring in de branche. Daarom brengen we in ons jubileumjaar voor elke editie een bezoek aan een mede-jubilaris, om met hem of haar een blik terug in de tijd te werpen. In deze aflevering: Leon Mennen van Mereno en Mennen Keukens + Interieurs, die dit jaar net als KIM• 40 jaar actief is in de keukenbranche.
Lees verder ...
 
 
   De nieuwe uitstraling van Grando Keukens | Badkamers
“De klantbenadering blijft hetzelfde”
Grando Keukens en Badkamers heeft zijn winkels in een fris, nieuw jasje gestoken. Eén van de eerste winkels in de geheel nieuwe eigentijdse uitstraling is die van ondernemer Paul Lucas in Lelystad. KIM• ging op locatie in gesprek met directeur Jean Paul Hagen en Eduard van Looij, marketing manager bij Grando, over de vernieuwde positionering van de franchise formule. “Onze ondernemers staan dichtbij de klant, daarin is de formule niet veranderd. Het enige dat anders is, is de uitstraling. Die sluit nu nog beter aan bij waar we voor staan en bij de marktpositie van Grando.”
Lees verder ...
 
 
   Kostenstijging
Op de website van Qumedia vragen we maandelijks naar uw mening over een op dat moment actueel onderwerp. Nou speelt er momenteel natuurlijk van alles. Toenemende inflatie, de oorlog in Oekraïne, het ...
Lees verder ...
 
 
   Colour Xperience by Dekker Zevenhuizen
Een trend die tijdens Küchenmeile duidelijk naar voren kwam, zijn de werkbladen van marmer en/of met andere grove patronen. Het staat prachtig in de keuken, maar een keuze maken voor een werkblad op ...
Lees verder ...
 
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken