Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

 
 
| 1 | 2 |
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
   Heropening Bruynzeel in Villa Arena
Op zaterdag 26 maart vond de 14e heropening plaats van een Bruynzeel-vestiging volgens de nieuwe retailformule. De keukenwinkel, op een nieuwe locatie in Amsterdam Villa Arena, bedraagt 650 vierkante ...
Lees verder ...
 
 
   Het gedachtegoed van Arie Dekker
“We gaan met medewerkers en klanten om zoals je ook met familie omgaat”
Nederland telt veel mooie ‘maak bedrijven’. Eén daarvan is Dekker Zevenhuizen, het familiebedrijf dat al sinds 1930 actief is in de keuken- en inmiddels ook badkamerbranche. “Keukens bestaan uit kasten, apparatuur en de rest. En die rest, dat doet Dekker”, vat CEO Leo van der Velde de activiteiten van het bedrijf bondig samen.
Lees verder ...
 
 
Wil jij je zin krijgen? Stel vragen!
“Weet je Olga, de klant is toch koning? Ik sta daar continu mee in contact en we leven in een tijd dat het allemaal snel moet en morgen klaar! En zal ik jou eens vertellen hoe het bij óns gaat als ...
Lees verder ...
 
   Kvik Nederland groeit met 35 procent
In 2021 heeft Kvik Nederland 35 procent meer omgezet dan in 2020. Nooit eerder heeft deze keukenfabrikant in een jaar tijd zo een grote groei doorgemaakt. Het succes van het afgelopen jaar is onder me...
Lees verder ...
 
 
   Henk Knol over 25 jaar KIM en keukenmarkt
“De branche is transparanter en professioneler geworden”
In april is het 25 jaar geleden dat Henk Knol aan het werk ging voor vakblad KIM. Een kwart eeuw, waarin hij de keukenmarkt zag transformeren tot een professionele branche waarin samenwerking en respect voor elkaar steeds meer centraal staan. Zelf begon hij als eindredacteur voor KIM, maar werd hij al vrij snel benoemd tot hoofdredacteur, een rol waarmee hij jarenlang het gezicht was van het vakblad voor de keukenbranche. Eind vorig jaar deed hij een stapje terug; met het oog op zijn naderende pensioen droeg hij het hoofdredacteurschap over aan collega Daniëlla Elshof, maar nog altijd is hij twee dagen per week achter de schermen actief voor KIM. Nog geen afscheid dus van de keukenmarkt, daarvoor vindt hij de branche én het werk nog altijd veel te leuk. We spraken met Henk over 25 jaar KIM en keukenbranche.
Lees verder ...
 
 
   Heropening Bruynzeel Heerlen, Villa Arena en Den Haag
Drie jaar geleden introduceerde Bruynzeel Keukens haar pilot store in Bergen op Zoom. In de afgelopen maanden vond de heropening plaats van diverse Bruynzeel-vestigingen: in Heerlen, Amsterdam Villa Arena en Den Haag.
Lees verder ...
 
 
   ILVE Nederland lanceert nieuwe website
ILVE Nederland lanceert zijn nieuwe website, met 3D configurator & augmented reality. ÒMet de lancering van onze nieuwe website zetten we een grote stap. We zijn nu vier jaar op de Nederlandse markt actief met het grootste aanbod aan fornuizen voor het midden en hoog segment. Nu de nieuwe website live staat kunnen we de groei van de afgelopen jaren nog meer kracht bij zettenÓ, aldus marketing & sales manager Thomas van Halsema.
Lees verder ...
 
 
   Nieuwe vestigingen Marquardt Küchen
Marquardt Küchen, een formule binnen De Mandemakers Groep, heeft enkele nieuwe vestigingen in ons land geopend. In Gorinchem werd een nieuwe winkel geopend op woonboulevard Spijksepoort. Deze wordt g...
Lees verder ...
 
 
   Elementi di Cucina innoveert:
“Eerste inductiefornuis met kookveldafzuiging”
Onder de naam Elementi di Cucina zijn Han en Marc ter Braak gestart met het ontwikkelen van fornuizen ‘nieuwe stijl’. “Uit onafhankelijk marktonderzoek dat wij hebben laten doen, bleek dat veel mensen graag een fornuis in hun keuken willen, maar dan wel eentje van deze tijd. Daar springen wij met Elementi di Cucina op in.”
Lees verder ...
 
 
   Andrej Banuši?, marketingmanager SMEG:
“Wij zijn zoveel meer dan de gekleurde koelkast”
In Nederland is het Italiaanse keukenmerk SMEG vooral bekend van zijn gekleurde, vrijstaande koelkasten. Maar SMEG is zoveel meer dan dat. Met de komst van een nieuwe marketingmanager, Andrej Banuši?, als ook een kersvers aangestelde nieuwe general manager, Matthijs de Rooij, is het bedrijf er klaar voor de Nederlandse keukenmarkt te laten zien dat SMEG veel meer is dan enkel zijn populaire retrolook koelkast. “We hebben echt veel meer dan veel mensen denken.”
Lees verder ...
 
 
Vorige | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken