Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Uitgebreid zoeken
U kunt binnen ons archief individueel zoeken op trefwoord(en), exacte woordcombinatie, rubriek, categorie en periode of een combinatie hiervan. Tevens is het mogelijk te zoeken in koppen, inleidingen of berichten.
 
Standaard zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
Zoeken op exacte woordcombinatie
Zoeken in
Periode
Rubriek
 
 

Gevonden in QuMedia 
 
Te koop aangeboden: Keukenspeciaalzaak
Een keukenspeciaalzaak, die 15 jaar bestaat, met een goede reputatie. Gelegen op een industrieterrein in Nijmegen. • Overname van inventaris, 16 showroomkeukens, website, klantenbestand en orderpor...
Lees verder ...
 
| 1 |
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
Conclusies van KIM BrancheBarometer Structuuronderzoek
Consumentenvertrouwen heeft veel invloed op keukenverkoop
In april 2009 verscheen het eerste KIM BrancheBarometer Structuuronderzoek, een rapportage op basis van de gegevens die de KIM-panelleden -dat zijn inmiddels meer dan honderd keukendetaillisten- maandelijks verschaffen. De BrancheBarometer toont al vanaf 2006 elke maand de actuele stand van zaken in de verschillende wonenbranches. Al die jaren is het materiaal verzameld en recentelijk in een kort en bondige rapportage samengevat. In deze KIM Keuken Adresgids presenteren we hieruit enkele interessante gegevens.
Lees verder ...
 
Het veelkleurige Nederlandse keukenlandschap
Naast tal van zelfstandige ondernemers met één, twee of drie kleine of grote keukenzaken, wordt het Nederlandse keukenlandschap vooral gekenmerkt door twee grote invloedssferen. In de eerste plaats de inkooporganisaties en in de tweede plaats De Mandemakers Groep. En vervolgens zijn er natuurlijk ook nog enkele 'vreemde eenden in de bijt', zoals de keukenafdelingen van IKEA en van de bouwmarkten.
Lees verder ...
 
| 1 |
Vertaal via Google