Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
 

Gevonden in Klus Pro 
 
| 1 | 2 |
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
Iets minder winst voor Ikea Nederland
Ikea heeft het vorige boekjaar 53,5 miljoen euro winst geboekt in ons land. Dat is iets minder dan een jaar eerder, toen de winst van de woonwinkelketen 54 miljoen euro bedroeg. Het verschil tussen de...
Lees verder ...
 
Omnichannel: Amazon en Coolblue
Wonen en DHZ profiteren van de sterke woningmarkt, zo blijkt uit de Rabobank Retail Update van januari. Maar ook in 2018 zal de retailsector blijvend innoveren door veranderingen in consumentengedrag,...
Lees verder ...
 
Retail 2017 in positieve flow
Jos Voss, sectorspecialist Retail bij Rabobank Nederland: De retailsector blijft in een positieve flow en de verwachting is dat in 2017 de sterkste jaargroei sinds 2007 gerealiseerd wordt. De marktoms...
Lees verder ...
 
Zijn de rechten van u?
Veel ondernemers hebben te maken met dienstverleners die iets maken dat beschermd wordt door het auteursrecht zoals een websitebouwer, reclamebureau/grafisch vormgever, ICT/software leverancier, fotog...
Lees verder ...
 
Expertise als troefkaart
In mijn vorige column gaf ik aan dat er twee belangrijke troefkaarten overblijven voor fysieke winkels: de ‘Expertise’ van het personeel en de ‘Experience’ (beleving) van de winkel. Laten we h...
Lees verder ...
 
Jos Voss, RaboResearch
Winkel wordt 'point of engagement'
De rol van fysieke winkels in het retaillandschap is sterk veranderd. Door fundamentele sectorveranderingen is het bezoeken van de winkel voor de consument een keuze geworden, stelt Jos Voss, sectorspecialist Retail bij RaboResearch. 'Winkels blijven veranderen en dat biedt nieuwe kansen door Points of Engagement.'
Lees verder ...
 
Points of Engagement
De rol van fysieke winkels in het retaillandschap is sterk veranderd. Technologie heeft de veranderingen in consumentengedrag mogelijk gemaakt en deze ontwikkeling zal doorzetten. ‘Internet of Thing...
Lees verder ...
 
'Dan maar zonder bank'
Een keukenondernemer uit het midden van het land: “Mijn bank was nooit zo snel, maar toen ik meldde dat 't mis ging, hebben ze vlot alles geblokkeerd. Dat was overigens ook mijn verzoek; dan kon ik immers niemand meer voortrekken. Uiteindelijk is het op 0, zonder schulden, of zelfs nog daarboven afgelopen."
Lees verder ...
 
Column Financieel
Re-shoring: dichterbij inkopen
Veel branches kopen in het Verre Oosten in vanwege de relatief lagere (arbeids)kosten. Inkoopprijzen in het Verre Oosten zijn gerelateerd aan de dollar en de koers van de dollar ten opzichte van de eu...
Lees verder ...
 
Column Financieel
Offline customer journey
Kommer en kwel in retailland! Retailers vallen bij bosjes om en het einde is volgens mij nog niet in zicht. Vragen stapelen zich op. Hoe ziet de winkelstraat er over een jaar uit? Wie gaan er nog meer...
Lees verder ...
 
Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | Volgende
Uw mening
U heeft al eerder aan de huidige stemming(en) deelgenomen.
 
Klik hieronder om de resultaten van de laatst gehouden stemmingen te bekijken