Via deze pagina kunt u zoeken in ons gehele redactionele archief (meer dan 20.000 artikelen!).

Onlangs heeft de redactie alle artikelen in haar archief opnieuw geindexeerd. U kunt nu hieronder kiezen tussen een trefwoord zoekopdracht (in het linkervakje), via onze classificatie (kies een zoekterm in het rechtervakje) of beide.

Er bestaat vooralsnog de mogelijkheid, dat u werkaantekeningen of anderszins incomplete records aantreft. Geleidelijk zullen deze imperfecties uit het archief verdwijnen. De teksten in onze gedrukte uitgaven gelden als 'officile publicatie'.

Standaard zoeken
Klik op uitgebreid zoeken om een specifieke zoek opdracht uit te voeren.
 
Uitgebreid zoeken
 
Zoeken op trefwoord(en)
Categorie
 

 
 
Gevonden in Klus Pro 
 
Segment baden blijft kwakkelen
Behoefte aanschaf douches neemt toe
Op de komende sanitairvakbeurzen zullen er weer diverse noviteiten worden gepresenteerd op gebied van baden/whirlpools en douche(cabine)s. Een goed moment om de ontwikkelingen binnen deze segmenten onder de loep te nemen; en om deze segmenten met elkaar te vergelijken. Qudata Markt- & Trendanalyses deed in 2012 en 2013 onderzoek onder 550 badkamerconsumenten.
Lees verder ...
 
Regendouches, ruime cabines en douchegoten scoren
Ontwikkelingen bij baden & douches
Regendouches -en grote douchekoppen in het algemeen- worden door badkamerondernemers gezien als dé trend van de afgelopen jaren. Dat meldt onderzoeksbureau Qudata. Ook het komende jaar blijft dit de trend, zo wordt verwacht. Datzelfde geldt bij de douchecabines voor ruime douchecabines/walk-in douches en douchegoten.
Lees verder ...
 
Onderzoek baden en wellness toont 'nieuwe zakelijkheid'
Technische features streven design voorbij
Meer dan de helft van de ondervraagde badkamerspeciaalzaken geeft aan dat hun omzet in het segment baden en whirlpools in dit recessiejaar is gedaald. Slechts 18 procent van hen kan een omzetstijging melden, zo blijkt uit onderzoek van researchbureau Qudata. Voor 2010 hebben de panelleden meer verwachting van technische features dan van design. Is er sprake van een 'nieuwe zakelijkheid'?
Lees verder ...
 
Relaxen is geen luxe maar noodzaak
Stoomdouchen of een massagebad
In een tijd die gekenmerkt wordt door hectiek en stress, is de behoefte aan ontspannen bijzonder groot. De badkamer heeft zich in onze woningen ontwikkeld tot een comfortabele wellnessruimte, met tal van relaxmogelijkheden op gebied van douchen, baden en sauna.
Lees verder ...
 
Marcel Mol, commercieel manager Cleopatra:
'Wellness moet vooral nú onder de aandacht gebracht worden'
Cleopatra heeft als Nederlandse producent van luxe wellness-producten in de afgelopen jaren niet alleen in Nederland, maar ook in andere landen, een grote naam verworven op het gebied van baden, whirlpools en stoom/douchecabines. Toch vindt commercieel manager Marcel Mol dat het fenomeen 'wellness' door de dealers nog meer onder de aandacht van hun klanten gebracht moet worden. Met hem hebben we een zeer ontspannen gesprek over Cleopatra en? what else, wellness.
Lees verder ...
 
Geluidloos het bad vullen
Viega Nederland heeft haar Rotaplex-sifonprogramma uitgebreid met de Rotaplex Trio F, waarmee het bad nu onzichtbaar en geluidloos wordt gevuld. Waar de Rotaplex-sifons tot nu toe het water toevoerden...
Lees verder ...
 
| 1 |
 
 
Gevonden in onze andere uitgaven 
 
   Duravit wellness-retreat badkamer
Duravit biedt verschillende baden die verkrijgbaar zijn met whirl-systemen en massagedouches, waardoor de badkamer verandert in een privé wellness-retreat. Het Duravit Aurena-bad heeft zachte organisc...
Lees verder ...
 
 
   Detremmerie No Limit Oval
De ronde zijkanten maken de meubelen van Detremmerie No Limit Oval eigentijds. Kasten met draaideuren of lades in een gelakte kleur naar keuze sieren de badkamer, loft of slaapkamer. Deze reeks kan wo...
Lees verder ...
 
 
   Dado vrijstaande designbaden
Dado, bekend van de JEE-O by Dado collectie, heeft zeven nieuwe vrijstaande designbaden geïntroduceerd: Jasmine, Lily, Clover, Zinnia, Lotus, Daisy en Tulip. Ieder bad is vernoemd naar een bloem en af...
Lees verder ...
 
 
   RIHO Launch Festival
Noviteiten en het nieuwe gezicht van RIHO
Op maandag 9 september vond het allereerste Riho Launch Festival plaats. Magazijn en showroom van het bedrijf in Tilburg werden deze dag omgetoverd tot ‘festivalterrein’ met foodtrucks, entertainment én de allernieuwste noviteiten van de sanitairproducent. Behalve presentatie van talloze nieuwigheden, was het Launch festival in zekere zin ook de eerste uiting van de nieuwe koers die RIHO sinds kort vaart. Daarover meer in de volgende uitgave van STS•, dit keer focussen we met Bardo Govaarts (chief product officer) en sales manager Nederland Geert van de Laak, op de kersverse launches.
Lees verder ...
 
 
   Introductie mengkraanserie Slim van HSK
HSK Duschkabinenbau introduceert de nieuwe Slim mengkraanserie. De serie is verkrijgbaar in drie kleuren: tijdloos chroom, opvallend matzwart of modern gunmetal. De RS Slim thermostaat doucheset heeft...
Lees verder ...
 
 
   Overname Badkamerwinkel door Sawiday
Sawiday neemt Badkamerwinkel over IGM. Met de overname breidt Sawiday per 3 juni uit met drie vestigingen, in Nieuwegein, Wateringen en Amsterdam, die voortaan verder zullen gaan als Sanitairwinkel.
Lees verder ...
 
 
   Nieuw kantoor Plieger
Plieger products heeft op 1 maart een nieuw kantoor betrokken in Zaltbommel, gelegen aan de A2 op de eerste verdieping van de Plieger showroom, dicht bij het hoofdkantoor. Het kantoor is ruim en biedt...
Lees verder ...
 
 
   Detremmerie No Limit Oval serie
De nieuwe Detremmerie No Limit Oval serie wordt gelanceerd tijdens de Design District in Rotterdam van 29 t/m 31 mei. De ronde zijkanten maken de meubelen eigentijds en de kasten met draaideuren of la...
Lees verder ...
 
 
   Nieuwe Laufen reliëf collectie
De nieuwe Laufen Sonar collectie bestaat uit een vrijstaand bad met reliëf en structuur en is gemaakt van Marbond, de wastafels van de Sonar collectie zijn gemaakt van saphirkeramik. Bij de Laufen VAL...
Lees verder ...
 
 
   Evolve in Tynaarlo
De betonfascinatie van de familie Vriezema
Het begon allemaal met een bezoekje aan een tuincentrum, waar Berend Vriezema en echtgenote Evy een betonnen bol voor in de tuin wilden kopen. Soms kan het leven onverwachte wendingen nemen, daarover zometeen meer, maar in het kort: het uitje naar het tuincentrum leidde er uiteindelijk toe dat Vriezema tegenwoordig eigenaar is van familiebedrijf Evolve, gespecialiseerd in lichtgewicht beton. Want het grootste nadeel van het mooie product beton, het gewicht, is waar hij een oplossing voor bedacht, met een steeds grotere range aan praktische en prachtige producten. Wij brachten een bezoek aan de betonfabriek in Tynaarlo en gingen in gesprek met Berend Vriezema, zoon Berrie, neef Douwe en Victor Kroeske, sinds 2011 betrokken bij het bedrijf als agent in Nederland.
Lees verder ...
 
 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | Volgende
Deze pagina printen
Vertaal via Google
Uw mening
Met hoeveel procent verschilt uw omzet dit jaar van vorig jaar?