Omzetgroei Duitse keukens De Duitse keukenmeubelindustrie kende in de eerste drie maanden van dit jaar een omzetgroei van 6,3 procent. De omzet nam daarmee toe naar ruim 1,7 miljard euro. Vooral de maand maart was positief (+ ... Lees verder ... |
next125: de trend ‘Open Living Spaces’ De manier waarop we onze leefruimte inrichten en gebruiken verandert, net als de manier waarop we leven; en overgangen lopen daarbij in elkaar over. De keuken opent zich richting de woonkamer en wordt gebruikt om te koken, eten, werken, wonen, een feestje te vieren, om huiswerk te doen en nog veel meer. Het premium merk next125 speelt in op deze trend: Open Living Spaces. Lees verder ... |
Iconic Award voor i-luminate i-luminate, het premium-merk van Pronorm, heeft bij de Iconics Awards 2023 binnen \'Innovative Interior\' de titel \'Winner\' ontvangen. i-luminate heeft daarmee haar derde design award verkregen. De ... Lees verder ... |
Omzetgroei Duitse keukens in januari Het jaar is goed begonnen voor de export van Duitse keukens. Dat blijkt uit cijfers van het Verband der Deutschen Küchenmöbelindustrie e.V. In januari werd bij onze oosterburen voor 504 miljoen euro... Lees verder ... |
Nederland: voor 482 miljoen aan Duitse keukens In de eerste elf maanden van 2022 importeerde ons land voor ruim 482 miljoen euro aan Duitse keukens. Dat blijkt uit cijfers van het Verband der Deutschen Küchenmöbelindustrie e.V. Alleen in Frankri... Lees verder ... |
Flinke groei bij Schüller in 2022 Het afgelopen boekjaar wist Schüller Möbelwerk KG als gevolg van een positieve volumeontwikkeling, een stijging van de gemiddelde waarde en prijsaanpassing in 2022 een flinke omzetgroei te realisere... Lees verder ... |
Rotpunkt: 100 miljoen euro omzet De omzet van Rotpunkt Küchen is in het boekjaar 2022 met 15 procent gestegen tot 100 miljoen euro. Ongeveer vijf procent van de omzettoename is daarbij het gevolg van een concrete volumestijging. In ... Lees verder ... |
Keukentrends (2): Meer keukens verkocht via internet Het belang van internet is de afgelopen jaren belangrijker geworden bij de customer journey naar de aankoop van een keuken of een onderdeel van een keuken. Speciaalzaken zijn nog wel steeds het belangrijkste aankoopkanaal. In dit artikel een kijkje in hoe de consument zich informeert en oriënteert. Lees verder ... |
Tint Pantone Viva Magenta bij Mobalpa Pantone Viva Magenta werd uitgeroepen tot kleur van het jaar door het Pantone Color Institute. De kleur is gebaseerd op cochenille, een natuurlijke kleurstof waarvan de oorsprong teruggaat tot de oudh... Lees verder ... |