Mijlpaal voor Atag Benelux Inmiddels is vijfentwintig procent van de Atag Benelux producten EPS-vrij verpakt. Hiermee haalt ATAG de eerste mijlpaal in het streven naar honderd procent EPS-vrij verpakken. Het doel is om in 2025 ... Lees verder ... |
Hisense sponsor van UEFA Hisense maakt bekend dat zij wederom de UEFA EURO 2024 gaat sponsoren als vervolg op eerdere succesvolle sponsoring in 2016, 2020 en 2022. Aleksander ?eferin, voorzitter van de UEFA, waardeert het par... Lees verder ... |
Smeg Bean to cup De nieuwe Smeg Bean to cup is meer dan een gewone koffiemachine, met een compact design, zachte lijnen, glanzend en geborsteld aluminium, in de kleuren: zwart, wit, rood of taupe. Dankzij het Thermobl... Lees verder ... |
Kärcher reinigt stukje werelderfgoed in Vietnam Als onderdeel van zijn culturele sponsoringsprogramma, reinigt Kärcher de zuidelijke en voornaamste toegangspoort tot de voormalige Keizerlijke Stad Hu? in Vietnam. Sinds 1993 is Hu? een UNESCO Werelderfgoedsite. Lees verder ... |
Verstandig en behoudend Weet de consument wel wat hij wil? Tweemaal per jaar onderzoekt Qudata de markt van keukenapparatuur. Naast vragen als naamsbekendheid, bestedingen, beslissers en dergelijk wordt ook gevraagd waarnaar de consument op zoek is en waarvoor hij/zij uiteindelijk heeft gekozen. Niet alleen naar ‘harde’ feiten als product en merk, maar ook ‘zachte’ als prijs, kwaliteit, functionaliteit en duurzaamheid. Lees verder ... |
Marktaandelen grootste merken Samsung grote stijger in segment Koken Het relatief nieuwe merk Samsung is snel bezig marktaandeel te veroveren op de markt van kooktoestellen. Traditionele merken zoals Bosch en Siemens tonen ook een stevige groei van hun marktaandelen. Kortom, de markt is in beweging. Zo blijkt uit recent onderzoek van Qudata Markt- & Trendanalyses. Lees verder ... |