Formules en marketingconcepten Overzicht badkamerformules in 2023 Baden+ aantal aangesloten franchise leden 44 directie organisatie: Saskia Euwe formulemanager: Saskia Euwe Bijzonderheden: “Baden+ is een formule voor de sanitair-speciaalzaak in Nederland waarbij de ... Lees verder ... |
Twee generaties ondernemers
50 jaar Van de Ven & 30 jaar Sanidrõme Wie Sanidrõme ondernemer Ellen Adriaanse - van de Ven ontmoet, ziet een bevlogen, enthousiaste vrouw bij wie de liefde voor sanitair door haar bloed lijkt te stromen. Toch was het allesbehalve een vanzelfsprekendheid dat Ellen haar ouders Frans en Ria zou opvolgen in hun familiebedrijf. Sterker nog, als meisje werd ze regelmatig “niet goed” van de eeuwige gesprekken over het familiebedrijf aan de keukentafel. Lees verder ... |
Het familiebedrijf (deel 5)
Het franchise familiebedrijf overnemen: Geschikt V Ongeschikt X In vier eerdere artikelen hebben we, aan de hand van gesprekken met deskundigen van BDO accountants & belastingadviseurs, verschillende aspecten van het reilen en zeilen in het familiebedrijf besproken. In deze laatste aflevering zoomen we met Anne-Marie Nijman en Edith Nobels in op de bedrijfsovername in geval van aansluiting bij een franchiseorganisatie. Lees verder ... |
Grando hoofdsponsor Peakz Rekre Sport 1 Grando Keukens & Badkamers is deze wintercompetitie de nieuwe hoofdsponsor van Peakz Padel Rekre Sport 1. “We zijn verheugd dat we deze samenwerking aan kunnen gaan. Grando gelooft in sporten en wil z... Lees verder ... |
Keukenretailers vergeleken 3: Hoe maken keukenkopers de juiste keuze? In de derde aflevering van de serie waarin retailers onderling worden vergeleken, kijken we naar de customer journey van de keukenkopers. Qudata - die deze consumentenonderzoeken heeft uitgevoerd - kent daarvoor een aantal fases die in deze analyse onder de loep worden genomen. Tussen de grootste keukenketens blijken er ook verschillen te bestaan in de manier waarop de de consument zijn informatie zoekt. Lees verder ... |
Keukenretailers vergeleken 2: Hoe kiezen keukenkopers hun keukens? De afgelopen maanden heeft KIM• de acht belangrijkste keukenretailers doorgelicht op basis van de consumentenonderzoeken van Qudata. In drie uitgaven worden vervolgens de acht retailers telkens met elkaar vergeleken op een aantal aspecten. In deze tweede aflevering kijken we naar de redenen voor de aanschaf van een nieuwe keuken, de leeftijd van de vervangen keuken, belangrijkste eisen die men stelt een die nieuwe keuken, reden om te kiezen voor de verkoper en de gemiddelde investering in die keuken. Lees verder ... |
Keukenretailers vergeleken (deel 1) Hoe zien de klanten er uit? De afgelopen maanden heeft KIM• acht belangrijke keukenretailers doorgelicht op basis van de consumentenonderzoeken van Qudata. Hierbij is telkens gekeken naar het profiel van de retailers individueel. In de komende drie uitgaven worden de acht retailers telkens met elkaar vergeleken op een aantal aspecten. In deze eerste aflevering is gekeken naar de leeftijd, gezinsinkomen, gezinssamenstelling en dienstverbanden van de kopers van keukens bij de grootste acht keukenwinkels. Lees verder ... |
Time to relax & spice it up Der Kreis en Mijn Bad Dinnershow Op 16 mei organiseerde DER KREIS een exclusieve Dinnershow voor haar deelnemers, leveranciers en prospects. Zo’n 500 bezoekers vanuit heel Nederland reisden af naar studio 21 in Hilversum om dit evenement te vieren. Het was weer voor het eerst sinds de corona pandemie, die dit tot voor kort onmogelijk maakte, dat DER KREIS en Mijn BAD een groots evenement konden organiseren. Er werd dan ook goed utgepakt. Lees verder ... |