Stichting Hornbachhelpt Vrijwilligers van Stichting Hornbachhelpt zetten zich, al vanaf 2017, in voor mensen in de samenleving die wel wat hulp kunnen gebruiken. Ze ondersteunen lokale en nationale initiatieven waarbij medew... Lees verder ... |
Klanten kiezen lokaal Klanten willen de lokale economie graag ondersteunen en bijdragen aan duurzaamheid. Dat blijkt uit onderzoeksrapport ‘De kracht van lokaal’ in opdracht van retail-organisatie EK Retail. Ek Retail heef... Lees verder ... |
Opening Decorette Vught In 1994 namen Raymond en Saskia Schuijt de woonwinkel van hun (schoon)ouders over en in 2006 startte het stel met de Decorette-formule. Dit jaar hebben ze de volgende stap gezet en zijn ze verhuisd na... Lees verder ... |
Opening Küchen-Dump Woerden Neven Michel en Cees: alleen maar inductie Neven Michel Matla en Cees Bergman zijn sinds één november de eigenaren van Küchen-Dump in Woerden, waar ook hun Sani-Dump filiaal gevestigd is. Bijzonder aan deze nieuwe keukenwinkel is dat ze alleen maar keukens met inductie hebben staan, omdat er steeds minder gasfornuizen worden geleverd door leveranciers en Nederland van het gas af wil. Lees verder ... |
Verduurzamen met Praxis Plus app Uit onderzoek van de Rijksoverheid is gebleken dat veel mensen niet weten wat ze verder nog kunnen doen om hun huis te verduurzamen. Praxis voegt daarom de Duurzaamheidscheck toe aan de Praxis Plus ap... Lees verder ... |
Positionering keukenverkopers Waarom koopt klant bij u? De Nederlandse keukenmarkt is een competitieve en dynamische sector waarin consumentenvoorkeuren voortdurend veranderen. In 2022 voerde Qudata een uitgebreid marktonderzoek uit onder 1.000 consumenten die recentelijk keukenproducten hadden gekocht. Het doel was de Customer journey van de consument in kaart te brengen, waarbij ook inzicht werd verkregen in de factoren die hun keuze van winkelier beïnvloeden en de evolutie van de naamsbekendheid van de belangrijkste keukenretailers in Nederland. Lees verder ... |