Hubo en Radio 10 Klussen en muziek gaan samen in Top 4000 Lekker meezingen tijdens de klus: muziek en klussen gaan prima samen. Daarom slaan Hubo en Radio 10 tijdens de Top 4000 de handen ineen. Vanaf 4 december zijn drie weken lang elke dag drie ‘Verbouwplaten’ te horen. Wie de plaat raadt, wint een bouwradio. Ook in de Hubo-winkels maken klanten kans op deze radio. Lees verder ... |
DGN start Hubo opleiding DGN retail, de franchisegever van Hubo en Multimate, start in januari 2021 met een officiële MBO opleiding tot allround Hubo monteur. De MBO3 opleiding is een opleiding van twee jaar en volledig ingericht op basis van het Hubo DNA. Lees verder ... |
Positionering keukenretailers (2): Ikea onderscheidt zich van andere retailers Van de vijf meest genoemde keukenretailmerken is in de vorige editie van KIM een analyse gemaakt van de redenen waarom consumenten voor deze verkoper hebben gekozen. In dit artikel volgt een analyse naar wie er voor bepaalde merken hebben gekozen. Groot zijn de onderlinge verschillen niet; vooral Ikea lijkt zich te onderscheiden van de rest. Lees verder ... |
Hornbach: Voorzichtige prognose boekjaar 2020/21 Hornbach heeft opnieuw een goed boekjaar achter de rug, blijkt uit het jaarverslag dat het Duitse bedrijf vandaag publiceerde. Zeker ook in Nederland. Hornbach Nederland zag de omzet voor het vijfde jaar op rij met dubbele cijfers toenemen. Met een prognose voor het jaar 2021/2021 (1 maart 2020 - 28 februari 2021 is de Hornbach directie echter voorzichtig vanwege de moeilijk in te schatten gevolgen van COVID-19. Lees verder ... |
Praxis opent winkel nummer 194 Ook in deze bijzondere tijd opent Praxis nieuwe winkels. Zo kunnen klussers in Uithoorn en omstreken vanaf woensdag 3 juni terecht bij Praxis winkel nummer 194, een voormalige Multimate. De nieuwe Praxis-winkel beschikt over een groot assortiment en een flink aantal afdelingen zijn uitgebreid, waaronder verlichting, verf, vloeren en tuin. Lees verder ... |
Positionering keukenretail Klant maakt heldere keuze voor retailer Uit meerjarige onderzoeken naar de aanschaf van keukens blijkt dat de kopers heel goed weten waarom zij hun keuken bij een bepaalde keten kopen. In deze analyse: wat zijn de redenen om voor een bepaalde retailer te kiezen? Soms een lage prijs, soms deskundigheid en betrouwbaarheid. Uit het overzicht over meerdere jaren is duidelijk te zien hoe grote spelers op deze markt zich profileren. Lees verder ... |
Met Badkamerstudio Hornbach opent haar deuren in Duiven Hornbach opende dit jaar haar allernieuwste vestiging in Duiven, vlakbij Arnhem; de vijftiende vestiging van de Duitse bouwmarktketen in ons land en de eerste in Gelderland. Met een oppervlakte van circa 16.500 vierkante meter is het de grootste bouwmarkt van de regio, met onder meer een uitgebreide Badkamerstudio, zo laat Evert de Goede zien. Lees verder ... |
Samenwerking KüchenTreff en Küchenring De van oorsprong Duitse retailorganisaties KüchenTreff en Küchenring hebben besloten om per 1 maart jl. samen te gaan werken op gebied van inkoop, om hiermee hun krachten te bundelen. Het doel van dez... Lees verder ... |
Euretco neemt Skandia over Euretco, moederbedrijf van DGN retail, heeft recent het merk Skandia overgenomen van THR uit Apeldoorn. Euretco en DGN retail zijn doorlopend op zoek naar onderscheidend vermogen voor de aangesloten ondernemers in hun lokale markt. De overname van Skandia kan hier als exclusief merk een belangrijke bijdrage aan leveren. Lees verder ... |
Opening zesde Primo vestiging Primo Keukens opende op zaterdag 29 februari haar zesde vestiging, namelijk aan De Aar 37 te Dronten. Een dag eerder werden reeds de zakelijke partners ontvangen. Jaap Janssen, commercieel manager sho... Lees verder ... |